>Meraklı Minik şubat sayısı

>

Meraklı Minik Şubat sayısını aldık.İlk geçen ay almış ve çok beğenmiştik.Çizerlerinden biri olan Pino ve başka blog arkadaşlarımdan duymuştum.Bilge geçen sayıda yer alan iki hikayeyi döne döne okuttu bana.Biri en baştaki ayıcıklı hikaye,diğeri Çekirdek’in kırmızı battaniyesi.
Eşleştirme kartlarıyla da oynadık epey.Kutup hayvanları ve onların kulak,boynuz vb gibi vücut bölümleri eşleştiriliyor.Balık tutma oyunu vardı,oynamadık henüz,zarları yapsın diye bir öğrenciye vermiştim,onda kaldı,renkler konusu gündemimizdeyken iyi olur o oyun aslında.
Geldik Şubata.Ancak ortasına gelebildik derginin,çünkü Bilge şu sayfaya takıldı :)
-Bulaşık makinesi mutfakta olur mu kızım?
-Ih.
-Ih değil,ne?
-Evet.
-Bulaşık makinesinde çorap olur mu?
-Gülümseme+Fokuyok
Sonra da şu sayfaya takıldık.
 
Aşçının listesi var,mutfakta listedeki malzemeleri buluyorsunuz,mantar,süt vs.
Flaşkart olarak bu kez derginin konusu yemek olduğu için hayvan–>ne yer eşleştirmesi ile ilgili kartlar verilmiş.
Çıkartmalarından yapıştırdık,buzdolabındaki arkadaşlarının yanına koyduk malzemeleri.
Oyunu var yemek tombalası,onu oynayabilir miyiz bakacağız.Daha büyükler için.
……………
Bunlar da okulda Fenci arkadaşın laboratuvara koyayım da çocuklar göz atarlar deyu aldığı Timaşın bilim setlerinden hayvanlar serisi.Kekstra gibi abarttım biraz ama,kuzenleri bakar,Bilgenin de kitaplığına koyarız diye aldım.
İlginç bilgiler var içlerinde,biz de bakıyoruz arada :)
……
Oyun hamuru aldık sonunda.Ne hoş ne zevkli bir uğraşıymış yahu.Günde birkaç posta onlarla oynuyoruz.Sıfırdan birşeyler oluşturuluyor ya,tam Bilge’nin tarzı.
Şu ana kadar en uzun soluklu oyuncağı yazı tahtası oldu,o da aynı mantıkla gibi.Kendi kendine birşeyler çizer,biz çizeriz konuşuruz vs.
Oyun hamurundan kanepe yaptım,bir de çocuk yapıp kanepeye oturttum,Bilge de küçük yastıklar yaptı koyduk kanepeye,sonra da çıktı üstüne oturdu :D koptum :D
……..
This entry was posted in 20 aylık bebek, Bilge Bilge, dergi, oyuncak. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Meraklı Minik şubat sayısı

  1. Mlke-Btkn says:

    >:) yazık kanepeye :)ben geçen ay'ki derginin sayısını kaçırdım yaa :( bulamadım üüldümde çok bu ay hemen alayım barim:)mucksss…

  2. GüCüBe says:

    >Geçen ay bende bulamadım abonelik başlatsak çok iyi olacak.Sevgiler.

  3. ZeyNes says:

    >Meraklı Minik ay boyunca elinden düşmüyor Zeynep'in de…Bazen diyorum 2 tane alıp birini saklasam mı ilerisi için.Eşleştirme kartları biraz zorluyor,hiç görmeden lamine edip kaldırıyorum,ilgisini çektiği zaman çıkaracağım ortaya.

  4. >Şubat sayısını henüz almamıştım,bugün alayım.dergiyi bende seviyorum,kartlarla oynuyoruz yiğitle ama dergiye bakmaya gelince karalamak istiyor,bende şimdilik saklıyorum..Oyun hamurları bencede çok zevkli canım,minik merdanesiyle açıyor yiğit,çok hoşuna gidiyor.Bilgeciğimde ne güzel oturmuş kanepeye:))Bugün bende yazı tahtası aldım,üzerinde mıknatıslı harflerde var,daha görmedi bakalım sevecek mi..sizi çok öpüyorum canım..

  5. >:)) Küçük popidiğini yerim onun.. nasıl güldürdü beni küçük yumurcak..Ne güzel birlikte oynayıp öğreniyorsunuz..Sevgiler

  6. elif ada says:

    >Bak şimdi çok merak ettim ben kanepeyi, bebeği ve minderleri. Keşke fotoğrafını çekseydin Sule ya. Optum guzel kizini pembis yanaklarından

  7. meldi says:

    >Bu ayın konusu süpermiş hemen almalı.Hatırlattığın için sağol Şule :)

  8. asyaselda says:

    >bizde sıkı takipçisiyiz asya içinmi kendim içinmi alıyorum düşünüyorum bazen ben sabırsızlıkla bekliyoru her sayıyı:)

  9. sirâr says:

    >Şulecim Ensarla bakıyoruz şuan siteye,bak bu Bilge ,arkdaşın dedim,çok memnun oldu:) Meraklı Minik bizim minikler valla :)

  10. Demet says:

    >kanepeye oturdu demek :))) ee herşey onların tabii ki oturacak kuzu :))dergi bu ay da çok tatlı deniz'den çok ben seviyorum galiba öpüldünüz..

Leave a Reply

