>evet

>Tatil evet çok güzelsin,harikasın,sabah kalkıp bi yerlere yetişme telaşesi yok.Sürekli beraberiz kızımla.
Eee buraya kadar süper.Okullar açılınca ne olacak.Bu kez çok zor olacak sabah ayrılışlarımız😦
Neyse daha 1 ayımız var, tadını çıkaralım.
Yavrumla tam iletişim kuruyoruz sanırım artık.Ah o evetleri yok mu,mest ediyor beni.
Evetimiz de bir ay öncesi filan resmen çömelme şeklindeydi.Allah’tan kafaya indirgedi son hafta.Bir de “Tamam mı?”,ya da “Anlaştık mı?” sorularına “mam” deyişi var tabi🙂
Sabah kalkıp kahvaltımızı ediyoruz,onunla başbaşa olmak o kadar güzel ki,kahvaltı sonrası attamıza çıkarmıyorum bir haftadır.Babası da uyuyor başbaşa oynuyoruz,önce 8 buçukta , iki gün önce keşfettiğimiz Calliu adlı çizgifilmi seyrediyoruz,Bilge çok seviyor.Sonra oyun odamıza geçip başlıyoruz oynamaya.Daire,kare,yıldız ve üçgenleri doğru delikten atmaya çalışıyoruz.Güvenlik sebebiyle kaldırmıştık bu oyuncağı ama artık silindirleri ağzına sokmuyor.Ben söylüyorum burdan diye,inşallah yakında kavrar.Parkbeşiğine giriyor-fermuarını açtım- deeeee (ce’e) yapıyor.Ninni ve titreşimini açıyor.Evcilik bile oynamaya başladık,rafadan yumurta için 4lü kap almıştım Migros’tan onunla çay ikram ediyor bana,bebeğine😀 Kitapları , kartları karıştıryoruz.Kaç gündür almayı planladığım boyaları da alıcam yarın inşallah ve resme başlicaz,şimdilik elini pilot kalemle boyamave garipseme,silmeye çalışma evresinde.
Gün içinde komik olayları da oluyor tabi.
Dokunmasını istemediğim şeylere yaklaşıp parmağını sallayarak ıı yapması ama yine de dokunması😀
Bez görünce dayanamayıp silmeye başlaması.Bu huyu kimden bilemiyorum,benden olmadığı kesin😀
Bunu kim aldı deyince anneanne demesi.Herşeyi ama herşeyi,arabamızı bile🙂
Birisi gülünce ağzını aça aça kahkaha atması🙂
Daha neler neler….
Doyulur mu be Bilge kızım sana.Bitaneciğim benim…

This entry was posted in Bilge Bilge. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

