>pişikle başım dertte , ne yapsam bilmiyorum

>Ne güzel şarkıdır.Ama şarkıda bahsedilen kişi söküp atılmak istenmemektedir.Oysa ben çok istiyorum.Çok canını yakıyor yavrumun, suyla da yıkıyorum her seferinde neden oluyor bilemiyorum.
Sabah annesinin yürüyüşe başlama kararıyla,Bilge de çarşıya doğru yollanmış oldu.Ama hemen uyudu.Yarım saat sonra uyandı,amcasının dükkanında,toka , çorap ve oyuncaklarımızı aldığımız Sevtap’ta gezindik.Sonra Evin’de çorba içtik.Dönüş yolunda uyur diyordum ama henüz ancak uyudu.

This entry was posted in öylesine :). Bookmark the permalink.

5 Responses to >pişikle başım dertte , ne yapsam bilmiyorum

  1. ZeyNes says:

    >Uff canı çok yanıyordur yavru kuşun şimdi.Yıkamak ama sonrasında çok iyi kurulamak gerekiyor sanırım önlemek için.Bizde ileri derecede pişiği sadece trocyd merhem geçirmişti.Bir de Türkiye'de var mı bilmiyorum,ben Almanyadan teyzeme getirtmiştim,Penaten marka pişik kreminden çok memnunum,daha doğrusu sadece ondan memnun kaldım.Hem pişiği önlüyor hem de çok ileri derece değilse tedavi ediyor.Bir araştır derim internetten.

  2. bilgebebek says:

    >teşekkürler arkadaşlar.penaten'i araştırayım ok. bir de desitin den söz ediyorlar 24 saatte geçiriyormuş.trosyd ve bepanthen ya da hematen karışık sürüyorum.bi de şu kirecimsi çinkolu kremlerden dönüşlümlü.neyse onu unuttum valla.ateşliyiz bugün sabah 38 di ,şimdi 37,5 …dr. a gideceğiz sanırım.off bizim dr da tahlile karşı , 2-3 gün bekleyelm deyip gönderecek biliyorum.inşallah diştendir.gerçi bazı dr lar pişik ateş yapmaz diyor ama

  3. >ayyy kıyamam nasıl canı acıyordur kim bilir…oğlumun sadece 1 kez ama çok şiddetli pişiği olmuştu ve aktarlarda satılan susam yağı çok iyi gelmişti. bir dene istersen…bir de çiş ve kaka zamanlarını biliyorsan biraz açık bırakabilirsin, inan çok rahatlatacaktır.

  4. >teşekkürler özdencim.

Leave a Reply

