>bugün

>Sabah attamız…
Elbise denedik.

Büyük aşkı Gökçe de bizleydi tabi.

Dikkat ettim de eli hep ağzında,6. diş yolda galiba.

Dönüşte gördüğümüz köpek uyuyordu ,Bilge ağladı tabi😀

Tabi ben sabah uykusuna dalsın diye beklerken uyumayan Bilge içeri de girmek istemedi.

Öğleden sonra dr amcaya kontrole gittik,sözde göz kırpacaktı ama , adamcağızı görür görmez bastı ağıdı.

Akşama doğru ancak uyudu , ben de şifonyerine süsleme yaptım.

Bir de ikeadan masa sandalye alınacak inşallah.
Tabi Bonusun limiti dolmuş,onu halledelim de😀

Ya-pa ‘nın websitesinde kitap setleri beğendim,eğitici oyuncaklar da var.
Onlar da alınacaklar arasında.

This entry was posted in günlük. Bookmark the permalink.

9 Responses to >bugün

  1. füsfüs says:

    >elbiseleri aldınız mı çok yakışmış bilgeye, kırmızısı da güzelmişben de ikeadan masa sandalye raf alacağım, haftaya gitmeyi düşünüyoruz inşallah, oralarda var mı ikea

  2. >yok karar veremedim ki :)aslında dar olan sarıyı beğendim ama o da çok uzun geldi,seneye ne kadar uzar bilemiyorum.ikea mı , burda ? yok be canım,malesef.burda ykm vardı o bile kapandı,lcw kapandı…

  3. ZeyNes says:

    >Şulecim,Selin'in annesi Çiğdem sağolsun İtanbul'a gittiğinde şu linkteki takımı almıstı bizim icin,http://www.ikea.com.tr/productdetail.aspx?id=20072816&SPR=T5109 çok memnunuz ve fiyatı da uygun..gerçi ikea sayfasından sipariş edersen limiti var herhalde ama kargosu pahalı diye duymuştum.İstanbul'da bir tanıdığın varsa PTT kargoyla çok daha hesaplı olabilir.

  4. >sağolasın.fiyatı hakkaten uygunmuş.kargo işini hiç düşünmemiştim.orda görümcem var olmazsa onlardan rica ederiz.

  5. Deniz says:

    >Sevgili Bilge, ben başka bir Bilge ablanın annesi🙂 Çoook cicisin, artık bebeklik de bitmiş🙂 Şule hanım sizi tanıdığıma çok sevindim, yanıtladım mesajınızı. Selamlar

  6. füsfüs says:

    >evet evet benim alacağım model de buhem çok uygun hem sandalyeli hem de 2 taneçok önceden beğenmiştim sanırım çoğu kişide de bundan var bloglarda görüyorum çünküikeanın net alışverişi var mı ki

  7. gulcemine says:

    >Elbiselerinize bayıldık çok güzel kırmızının bir benzeride bizde var.maşallah ne güzel denemiş bilgoş bizimki deliriyor giyinmeyi hiç sevmiyor.

  8. Evrim Ozkan says:

    >masallah cok tatlisin bilge. nasıl da güzel gülüşün var. Seni ve anneni tanımak ne güzel.SevgilerEvrim-Berk

  9. >bunlar denediği nadir anlardan,giy arabaya bindireyim yoluyla kandırdım :Devrimcim çok teşekkür ederiz.gülcenin dönüşü muhteşem olmuş.bursa,rize…ah bursayı çok özlüyorum.uludag mezunuyum ben de .

Leave a Reply

