>enstantaneler

>1-Karşı komşunun oğlu Emirhan bizde mütemadiyen.Geçen akşam bizdeydi gene,uyku rutinine geçeceğimiz için postalamak zorundaydık çocuğu.Emirhan gidiyor,Bilge parmağını sallayarak hayır yapıyor ve avaz avaz ağlıyor,annesi gülüyor sahneye😀

-Bilgecim uykusu gelmiş Emirhan’ın,yarın sabah kapılarını çalarız tık tık,bize çağırırız.Anlaştık mı?
-Mam.
Sabah olur Bilge kahvaltı faslından sonra hatırlar muhabbeti.Tıktık hareketi yapar😀

2-Anne ve babası akşam 8 gibi Bilge’yi uyutmaya çalışmaktadır,zira öğle uykusu yalan olmuştur gene.Bilge bi yandan emziği çıkarıyor bi yandan parmağını sallayıp,hayır yapıyordur,zira uyumak istemiyordur😀

3-En çok da bahçeden eve çıkma girişimlerinde yapmaktadır bu meşhur parmak hareketini😀

4-Bilgoş’a birazdan sana sarma saracağım diye anlatıyorum(sarma da lahana bu arada,yaz yaz ne alakaysa) , o da Sar Makarayı Sar Sar‘ı öğretmeye çalışıyorum bu ara, onu hatırlıyor sar kelimesinden , malum hareketi yapıyor 

Biraz foto

1-Anasının ayakkabılarını vestiyerden bulup gelen attacı Bilge.

2-Mahalle arkadaşlarıyla skutır’a binen Bilge.

3-Elma yiyorum ayağına,elmanın sapıyla,orasıyla burasıyla oynayan Bilge.
(Not bu aralar hadi nasıl ısırıyomuş,aman da nasıl çiğniyomuş,aha da yutmuş,hadi a yap göster,replikleri ve alkış,replikleriyle yedirdiğimizi Emirhan da öğrenmiş nasılsa:)

4-Bu da kabuklarla birlikte poşette duran yerfıstıklarının içinden dolu olanları bulup bana veren Bilge.

Notlar:

–>Son günlerde denediğimiz kelimelere ditti(gitti),vvvuu(yoğurt)

–>Gözde hareket v v lu seslerde dudağını 333 şekline getiren kızını – ağzını yerim -tarzı sözlerle şımartan annenin sayesinde koşullanan kızın habire dudağını büzüp naz istemesi.

–>Bebek hafızasına hakkaten maşallah demek istiyorum.Bilgenin favori arkadaşı Yeye(Şahin) minitonton araba vermişti Bilgeye,onu bulmuş oyuncak rafından Yeye diyor,Şahin tatilde epeydir,özlemiş yavrum.Nereye gitti diyorum daddi(tatil) diyor.Bi de taa önceden bisikletinden söküp yıldız vermişti,onu bulmuş dün nerden bulduysa,Yeye’si vermiş:D

–>Bugün Home TV’de -Her Zaman Fit- diye bir programa rastladım.3 tekerli bebek arabasıyla resmen koşu yapıyordu kadın.Bebekle parka gidince yapılablecek birkaç bacak hareketi gösterdi,sıkılaşmaya yönelik.Hoştu.

This entry was posted in Bilge Bilge, dil gelişimi, sosyalleşme. Bookmark the permalink.

4 Responses to >enstantaneler

  1. füsfüs says:

    >o emirhan tabii bütün gün sizden çıkmazçocuktaki keyfe bakar mısın yaa, çok güldüm

  2. ZeyNes says:

    >Bilge'nin gözlerine ve bakışlarına hastayım ben Şulecim…maşallah!

  3. >Sağol hayatım ben de Zeynebin saçlarına🙂

  4. >sorma füsfüs ya🙂

Leave a Reply

