>mimlenmişiz :)

>sarı şeker defnoş’umuzun annesi füsfüs cüm mimlemiş beni sağolsun:)
bloglarda rastlıyor “amaaaaaaaan beni kim mimleyecek?” diyordum.e olmaz olmaz deme olmaz olmazmış şule🙂
konuya hakim olmak için geriye doğru kim kimi mimlemiş epey bakındım.
mim konusu nasıl değişiyor nerde değişiyor ,şimdi ben başka konuya çevirebilir miyim çok da çözemedim ama …
füsücüm ne yazmışsa.
bebekten sonra değişenler.
16-04-2008 –>yani B.S (Bilge’den sonra)
Çok şey değişti, sahi onlardan önce ne yapıyor muşuz?Şimdi vakit bulamazken eskiden onca boş vakti nasıl geçiriyormuşuz.

Temizlik:Çalışan insan olunca haftasonu yapardık,temizlik işlerini,eşim süpürür ben toz alırdım.
Ama şu an her fırsat bulduğumuzda.Hiç olmadı şarjlı el süpürgesiyle.( Fakir aldık,evimizi şımarttık:) ) Mutfak temiz oldu mu heryer temiz gibi gelir bana.Bi gayret orayı halletmeye çalışırız,ben uyuyakalmış olursam eşim halleder.Büyük temizlik cam filan zaten yaptırıyoruz arada sırada.
Çamaşır yıkayıp asmak tamam da bi de yerlerine kaldırmak olmasa.En üşendiğim işlerden biri.
Ütü sıkıntım pek yok,eşim beden eğitimci sağolsun,alışmış olduğu için normal zamanlarda bile çoğunlukla eşofman tercih ediyor.
Bilge’nin oyuncakları odasında olduğu için pek dağılma fırsatı bulamıyor diğer mekanlara,hemen yerlerine koyuyorum dağılanları,Bilge de aynı yerlere atıyor peşimden…Bi tek ayakkabılarını vestiyerde kendine ait olan bölüme koyuyor,atta giderken de soruyorum hangisi diye bıı diye seçiyor🙂
Diğer odalarda da pek öyle ufak tefek çiçekti böcekti bibloydu yok,pek dağılmıyor.Teknolojik aletler çok,onların tozunu almak uğraştırıyor en çok.Eşimi o konuda kınıyorum.

Yemek:Eskiden de yapardım da böyle bi kaç çeşit olsun,Bilge Hanım onu beğenmezse bunu yesin durumları yoktu tabi.Eşim yemek seçmez,bi çay demleyelim,tulum peyniri lavaş (erzincanda gözde) yiyelim der çoğu zaman.Daha kuru şeyler yapardık pizza,börek gibi.Ama şimdi çorbalar,sulu yemekler…Okullar açıkken ya gecenin ilerleyen saatlerinde ya da sabahın körü saatlerinde girerdim mutfağa.Az kaldı tatilin the end yazısını görmemize.

Sosyal etkinlik:100 bin nüfuslu bir şehirde ne olabilirse.Mecburiyet Caddesinde tur,marketleri dolaşma,mevsim yazsa park,piknik.Akraba ve arkadaş gezmeleri.
Pimpirikli çift olarak aman Bilge’nin yemek saati,yok uyku saati durumlarından dolayı gittiğimiz yerde de durmayız pek.
Çocuklu ailelerle görüşme ihtiyacı hasıl oluyor,kapının önünden eve girmek istemeyen fırlamalardan sonra.
Sinemaya giderdik,lakin artık gidemeyiz,zaten okuldayken bizi görmüyor diye,bütün anları kızımızla birlikte geçirmek isteyişimizden.Ancak evde internetten film indirip izliyoruz,desem de inanmayın ben hemen uyuyakalırım:)Lost hariç…
Kitap okuma bahsinden bahsetmeye bir eğitimci olarak utanıyorum😦
9 gibi en geç 10 uyuyor şu an yavru , kışın gene geçen seneki gibi 11-12 lerde uyursa yandım, ne ders hazırlığı yapabiliyorum ne yazılı okuyabiliyorum.

Füsuncum son olarak aktivite ye değinmişler senden önce mimlenenler.

Bilge’li aktiviteler:En büyük aktivitemiz atta şuanda.Bu bir sabah bir akşamüstü olmak üzere ortalama 2 kez.Sabah baba uykuda olduğu için 2 kişi.Ya park,ya dolmuşla çarşı(orada lokantada çorba),ya da bebek arabasıyla yakın markete gezi.Markette mutlaka kasiyer ablalardan sakız alınacak,kucaklarına gidilecek.Anne kafede belki çay içecek.Kıyafet bölümünde kabinlere saklanılıp çocuk mankenlerin kafalarına patpat yapılacak…Akşamüstü artık babiş nereye götürürse…
Evde en zevk aldığı şey saklambaç.Salondaki perdenin arkası favori yeri,ya da yemek masasının altı.Yatağına gidip yastıkla,eteğimin altına artık nereyi bulursa,kaprimin içine bile girmeyi denedi.Saklanıp “babaaa” diye çağırıyor,sonra kuduruyorlar mütemadiyen.
Ha bi de bu sıralar ayaklarımıza basıp bilgisayar masasının sandalyesinde döndürmemizi istiyor.
Diğer zamanlarda kitaplarını karıştırmaya,flaşkartlar göstermeye,oyuncaklarıyla oynatmaya çalışıyorum,ama o arkadaş istiyor.Bulduğumuz çocukları eve çağıyoruz🙂

Benden bu kadar.

Güzeller güzeli Zeynep Gülce ‘nin annesi sıra sende🙂

This entry was posted in mim. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

