>Kreativ Blogger

>

Emincan’ın annesi sevgili Nuran Evren Yılmaz beni çok kreatif görmüş olacak ki bu ödülü layık görmüş,sağolsun.

(Kural: Ödül gereği ödülü veren kişinin blogu isminin altında olacak ve logo blog’a eklenecek.)Yine ödül gereği kendimizle ilgili 7 ilginç şey listelememiz gerekiyor.

Başlayalım.

1. Çok rahat olmam. Hala geçen seneden okula teslim etmem gereken evrak var , bi ara gitsem de bıraksam deyip duruyorum.

2. Konu Bilge olunca acayip üşengeç ve kaygısız olan yapım tam tersi oluveriyor ve gecenin bilmem kaçında bamya ayıklayıp,misket köfteler yapıp , bunlarla yemek hazırlayabiliyorum.

3. Nisan ayının benim için çok önemli olması. Benim ,eşimin ve kızımın doğum günleri, eşimle tanışmamız hep bu ayda. Bu nedenle Nisan koymak istemiştim bizim zillinin adını.Lakin babacım Ayşe Bilge koyun demişti fikrini sorduğumuzda biz de Bilge koyduk🙂
Not:Madem sezeryan olacak bari 18 nisan olsun doğumgünlerimiz aynı olsun demiştim,ama prenses 2 gün önce teşrif etmek istedi.

4- Anasına bak kızını al’a inat bir şekilde X kiloda olup 2 kilocuk bebek doğurmuş olmam🙂

5- Eşimi kendi ellerimle Knightonline ‘a bulaştırmış olmam😦

6- Uzun zamandır hiç bir filmin sonunu göremiyor olmam:) Lostlar hariç .

7- Derste çocuklardan önce sıkılmam🙂

Şimdi 7 arkadaşa ödül vermem lazım . Gidip bloglarına da yazıp haber vermeliyim.

füsfüsüm

eminecim

alpinin annesi elfana🙂

zeynes

derya

keo

özden

This entry was posted in ödül, mim. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Kreativ Blogger

  1. KEO says:

    >ödül için teşekkür ederim.bu arada eski tarihli yazıları güncel yayınlamak için "kayıtları düzenle" kısmında kayıt seçeneklerine tıklayınca tarih çıkıyor onu güncelleyerek yeniden kaydediyorsun,ben öyle yapıyorum…sevgiler

  2. >hay çok yaşa ya.vallaha öyleymiş :)msj oluştur kısmını da html kısmından yapıyormuşum, arcisugar sağolsun ondan öğrendim de resimler direk geliyor postu oluştururken :)ne demek keocum ödüller feda olsun sana , o ev yapımı oyuncaklara , pirimizsin🙂

  3. gulcemine says:

    >şulecim ödül için teşekkür ederim.Bilgoşu seni öptük kızımla

  4. >biz de sizi öptük🙂

  5. >Tesekkur edelim dedik BilgeBebek&AnnesineElfAna&Alpi

Leave a Reply

