>Kış hazırlıkları 2009 – Episode 1

>

(Ek: Sabah kalkıp turşuları gören Bilge🙂 )

Karışık turşularımız.Aslında sadece biber yapacaktım henüz ama bi baktım bu çıktı.

Vişne reçelimiz. (Aslında bilgoş reçel yemiyor ama BİR UMUTTU YAŞATAN İNSANI … )

Şeftali reçeli ve marmeladı.

Dün pazardan aldığım çilekler.Reçel olmaya kalır mı bilemiyorum.

Maraş’tan getirdiğim salçalar.

Evde fazla domates birikince kavanozlayayım bari dedim.

Yine dün pazarda görünce dayanamayıp aldığım kornişonlar.

Sabah 5’te uyumama sebep oldular,yıka , delik aç…
Küçük pet şişe fikrini Gülce’nin annesi Emine vermişti.

To be continued … ( İnşallah )

This entry was posted in mutfak. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Kış hazırlıkları 2009 – Episode 1

  1. gulcemine says:

    >Süpersin canım hamaratlığın halide başka oluyor valla, ne güzel kışlıklar hazır..

  2. füsfüs says:

    >walla sen az değilsin heebenim hiç kış hazırlığım yokama kaynanam var heheturşu, salça, reçel, pekmez, tarhana, bulgur, yaprak ondan sağolsun(bayağı çokmuş be)üşenmesem de bir domates olayına girsem fena olmayacak, bir de barbunya atacağım dondurucuyaellerine sağlık canım

  3. >o ne kaynanaymış be maşallah :Ddostlar başına :)sağolun kızlar o sizin hamaratlığınız . arada böyle esiyor işte. esti mi saat farketmiyor.

  4. Evrim Ozkan says:

    >bana kreativ ödülünü vermişsin. çok teşekkür ederim. Ben pek kreativ olan bir insan değilimdir aslında ama böyle düşünmüş olman beni mutlu etti. Elimden hiç el işi gelmez. Bazen derim erkek eli gibi el marifetim. Şimdi senin yaptıklarını görünce iyice tescillendi beceriksizliğim. Ne elimden gelir bu işler ne de içimden. Belkide sebebi annemdir. Bu tür şeylerin hepsini hazır edip dondurucumuza kadar koyduğundan olabilir belkide.

  5. >ondandır şekerim ondandır.benim anacım uzakta malesef.kayınvalidenin kendine hayrı yok…öperim.

Leave a Reply

