>Çocuk da yaparım,kariyer de (hadi ya)

>

Bugün biraz yaramaz mıydık ne?

+ olarak, gün boyu nerden çıkardıysa “hoppa” deyip deyip kucağıma gelmek istedi.

7 / 24birlikteyiz 2 aydır,çok güzel.Ama gel gör ki finişe 3 gün varmış.Pazartesi okul başlıyormuş.Neyse ki 3 saatlik bi alıştırma turu olacak.Hem ona eğlence olacak , büyük aşkı deddi (Gökçe) si evde olacak,onla oynar.Falan filan diyorum ama içim cızzz ediyor:(

Of ulan of.

Nil kandırdın bizi.
Sabahın körü saatlerinde kalkarsın bi yandan kahvaltı bi yandan bebeğin çantası.Bi yandan da hani insan içine çıkacaksın,saçını başını yapman lazım.
Çalışırsın aklında bebeğin.Telefon etmek istersin,acaba uyuyo mudur tel. sesinden rahatsız olmasın diye onu da yapamazsın.
Eve gelirsin,yorgunsun ama bebeğinle hasret gidermelisin,ev işlerin var daha ………BİTMEZ….
İlkokuldayken Türkçe kitabında Annemin Elleri diye bi şiir vardı.Dur onu bulup kopi peyst yapiim.
Hadi biz öğretmenler biraz daha şanslıyız çıkış saatleri konusunda,ya akşam 7lerde 8lerde gelenler napsın?
Ve büyük şehir,trafik…
Sonra ver elini kaliteli zaman.Eğitici aktivite….
………………………………………………………………………………………..
Bilge’nin son günlerdeki favori aktiviteleri:
1-Anneee ,annesinden bi sevgi sözcüğü alıyor , babbaaa , bi tane de babasından.Böyle devam ediyor, tekerlemelerin sözleri karışır ya arada banne oluyor:)
2-Yatmadan önce babasına “buu” diye göstererek,bi o bacak,bi bu bacak,bi o kol bi bu kol öptürmesi
Bilge Sözlük:
Adde –>Aydede ,havvu–>havuç ,gaa–>kalk , deddi –> çiçek , deddi –> çilek –>
beceremediği şeyler genelde deddi
This entry was posted in Bilge Bilge, dil gelişimi. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Çocuk da yaparım,kariyer de (hadi ya)

  1. gulcemine says:

    >Çalışan anne olmanın zorluğunu tahmin edebiliyorum.Çalışmayan bir anne olarak zor yetişiyorum sizin işiniz zor gerçekten.Bizde başlayacağız Gülce büyüdü artık. Bu arada havvuya bayıldım ne tatlı söylemiş ya canım benim..

  2. füsfüs says:

    >nil kandırdın bizi:))ben de ne diyo bu diyorum, çok alemsin güldürdün beni walla:))

  3. >nil dedin de aklıma geldi bi radyo programında sormuşlar neşet ertaş dinler misin diye tanımıyorum demiş.kulaklarıma inanamadım,onu ben farklı tanıyordumm

  4. füsfüs says:

    >aa aynen farklı olduğunu düşünmüştümdisappointed:(

Leave a Reply

