>Karışık

>Vovvo(Nuran) Teyzemiz ve Bilge.








……..
Yaşanan sel felaketinin üzüntüsünü yaşıyoruz.Şu yüzyılda,hem de batıda böylesi şeylerin yaşanması ne acı,(trajikomik dicem,içinde komik kelimesi geçiyor)
Biz AB ye çok gireriz , bekleyeduralım.
……..
09.09.09 muş dün.Aslında şık ama sıradan bir tarihti.Evlenenler sevinsin.
……..
Bilge’nin 7. dişi gelmiş.
……..
Angarya seminer dönemimiz devam ediyor.
…….
İftara ne pişirsek?🙂
…….
Bayat ekmek pizzasını denedim,çok pratik,lezzetli.Eskiden attığım bayat ekmekler için Allah affetsin.
Tarif çoğu sitede mevcut,bayat ekmek elle ufalanıp,yağlanmış tepisye diziliyor,üstüne 2 yumurta,sıvıyağ,süt ve azıcık karbonat karısımı dökülüyor.Ben bu aşamada kekik serptim,ve salça sos sürdüm,üzerine pizza malzemeleri,alta kaşar üste diğer malzemeleri dizip pişirdim biraz daha sonra biraz daha kaşar koydum.Bu kadar.
…….
Bilgesözlük:
Aşşe –> Ayşe
Aşşa –> aşağı

This entry was posted in aile, dil gelişimi, mutfak. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Karışık

  1. Başak says:

    >ayy boyundan büyük çantasını sevsinler cadının:) Ada da pek sever çantalarımı boynuna asıp gezmeyi.

  2. >Dondurma külahı yiyor yavrum ya gerçi bizde aynı yöntemi kullanıyoruz ne yapalım hasta olmalaından iyi.

  3. >Merhaba,Bilgenin resimleri çok tatlı.adı ile yaşasın:)

  4. >ay sorma Başakcım terliklere de sardı bu ara:)

  5. >hoşgeldin meral.teşekkür ediyoruz.amin hepimizinki inşallah.sizinkinin ismi de ilk hecelerinizden oluşuyomuş ne hoş

  6. >şimdilik kandırıyoruz bakalım emoşcum🙂

Leave a Reply

