>bu sıra

>Bu ara Bilge:

  • Herşeyin tepesine çıkıyor.Bilgisayar masasının döner sandalyesi,sallanan atı.Baya ayaklarını gövdesine basıp ellerini yukarda açıyor jimnastikci misal.Babasının etkisi varmı bilemiyorum(sporcudur).
  • Takla atıyor🙂 En son dün çimenlerde attı,çocuklar alkış tuttu.
  • Terliklerimi giyiyor,bir elini bana bir elini Nuran’a tutturuyor,yürüyoruz.
  • Meraklı,ocakta bişey yapıyorsam illa kucağıma gelecek bakacak.
  • Gaa diye kaldırıyor milleti ayağa,istediğini yaptırıyor.En çok döner sandalyeden kaldırıp kendi çıkıyor.
  • O sesler çıkarıyo ben taklit ediyorum,ben çıkarıyorum o taklit ediyor,çok hoşlanıyor bundan,acayip eğleniyor.
  • Aklına elma toplama muhabbeti gelirse,mekandaki herkesi elinden tutup kaldırıyor,topluyoruz,bi havadan elma,bi yerden domates.
  • Söylediği bir kelime hoşumuza gitmiş,gülmüş,iltifat etmişsek,bıkana kadar söyleyip söyleyip gülüyor.Şeşşe🙂 gibi. Öğlen gelirken bizim market Ergan’ı gösterip,Egga dedi,güldük,öptük.Epey söyledi şımararak🙂

Not:  Annekaz’da görmüştüm ,blogger yeni kayıt oluştur seçeneği değişmiş,güzel olmuş.Fekat video ekleme yok bunda da.
Geri tuşu eklenmiş,çok sevindim.

This entry was posted in Bilge Bilge, blogger. Bookmark the permalink.

9 Responses to >bu sıra

  1. füsfüs says:

    >bilgoş çok atletik maşallah, defne bu konuda biraz yavaş, eee 13 kilo, kolay değilöptüm canım

  2. >hoşgeldiniz leydi :)biz de öptük,özledik

  3. füsfüs says:

    >bende özledim yaşule sana ne dicem hep unutuyorummasa işini ne yaptın biz 1 ay içinde tekrar ikeaya gideceğizsana alıp yollayabilirimnet olsaydı bu gidişimizde soracaktım alayımmı diye45 olmuş fiyatı biz 36 ya almıştık

  4. >ay cnm çok naziksin.ne bilim valla öyle kaldı o iş.kurdunuz mu siz.nasıl oturuyomu defne?

  5. >Maşallah bilgeye..bizde 13 kiloyuz defnecim gibi..Öyle takla falan atmıyoruz:)füsuncum,şu masanın resmini koysana bloguna bende merak ettim..

  6. >:))) inanamıyorum yani hepsi aynı model …Yazdıklarını okudukça o kadar tanıdık geldi ki, ay evet evet dedim kendi kendime:)

  7. >demek bizimki kilodan mı böyle atletik🙂 10 olmuştur herhalde🙂

  8. >öyle mi özdencim.ben de mutlu oluyorum benzer hatta aynı şeyleri okudugum vakit.diğer durumlarda ister istemez kıyaslamaya gidiyor insan.

  9. füsfüs says:

    >defne çok sevdi masasını oturup bir süre oynuyor çalışır gibi çok hoşfilizcim koyacağım bloga da ilk fırsatta

Leave a Reply

