>10 gün sonra Bursa’da

>Haberleri izledim biraz önce.Başlık buydu.Bi baktım Dila bebeğin haberiymiş.
Baba kızım melek oldu diyor.
Anne sakinleştiricilerle ayakta.Kalp krizi bile geçirmiş.
Kızımı Allah verdi Allah aldı ama ihmal varsa, sebep olan varsa işin peşini bırakmıcam diyor baba.
Aileni de yanına alırsın cennete Dila…
Allah yardımcısı olsun,sabır versin ailesine.O küçük tabutu görmek bile ne kadar etkilemişken bizleri.
Özgüranne bebeğimin biberonundaki BPA’yı bilmem neyi,sağlığına zararlı mı diye düşünüyordum diyor ve Münevver’in katiline atıfta bulunuyor.O da ayrı hikaye, sen kızı doğra sonra 18 ini doldurmana kaç gün kala çocuk ! olarak teslim ol.
Oof oooff ………..

This entry was posted in off. Bookmark the permalink.

2 Responses to >10 gün sonra Bursa’da

  1. Ozgur says:

    >Dila'nın hikayesini işyerinde okudum. O günden beri ne zaman adı geçse ağlıyorum:( Yazacak o kadar çok şey var ki… Aklım şaşar gibi oluyor düşündükçe, düşünemiyorum çoğu zaman. Allah sabır versin anneye babaya ve o kahraman ablaya. Allah yardımcıları olsun…Çok zor çok… İyi ki yazmışsın… sevgiler.

  2. >evet çok zor olmalı. sabır dilemekten başka çare yok malesef.

Leave a Reply

