>kısa kısa

>Meğer bizim zilli 2 azı diş patlatmışmış .
İştahsızlığının , ishalinin sebebi buymuş.
Sen köpek dişlerini,küçük azıyı atla 6,5 ön dişin üstüne azı çıkar🙂
Babası pek seviniyor,yaşasın kızım herşeyi yiyebilecek modunda.
………..
Bilge’nin yeni gözde aktivitesi buzdolabı vs heryerde nesneleri bana gösterip adlarını söyletmek.
Ezberledim artık,ketçap,reçel,süt….
………..
Bir şeyler yapınca takdir ediyoruz ya,alıştı,ne yapsa anneeee diye bağırıyor,aferin,ne güzel yapıyomuş ifadelerini bekliyor.
……….
Son hafta lego ve pazar arabası aldık-içinde plastik meyveler tabak tencere vs olan.
Legoya pas vermiyor,biz oynuyoruz,tren yapıyoruz o bozuyor.
Ama diğeri pek favori,kimselere vermiyor,hep onla oynuyoruz.
Şakacıktan bişeyler yapmaya da başladı bir süredir,meyveleri yıkıyor,bıçakla kesiyor,tencerede çorba makarna yapıyor,tuzunu , yağını (yaaa– bebeyağından öğrendi yaa demeyi,sonra mutfakta sıvıyağı gördü yaa dedi , genelledi🙂 ben sevindim) katıyor.
 ………..
Birşey,biryer kirlenirse aaaaaaaaa diyor bana bildiriyor🙂
…………
Gelelim kavram algısına.
Kocaman kavramını öğretmiştim.
Bilge fil ne kadar?
Bilge ayı ne kadar?
Anneni ne kadar seviyosun?(Tabi hemen baba diyor onu göstercekmiş)
Hepsine ellerini omuzlarına dokundurarak kocaman hareketi yaparak ve muuuuuu diyerek cvp veriyordu.
Ve tata
Krem sürecektim baya fazla döktüm baktım bizimki kocaman hareketi yapıyo,bisürü de eklenmiş oldu lügata.
……………
Ek: Buraya kış geldi yav ,donuyoruz.

This entry was posted in Bilge Bilge, dil gelişimi, gelişim. Bookmark the permalink.

14 Responses to >kısa kısa

  1. >Ah bu dişler ahh bizimde köpek dişlerinin biri geldi 3üde sırada,aynı anda çıkmaya çalışıyorlar.ama Bilge atak yapmış valla azı dişiyle.Biran önce gelselerde rahatlasa yavrular.

  2. füsfüs says:

    >defne hala 8 dişteaylardır değişiklik yokbekliyoruz bakalım

  3. >Yiğitin 4 azısında çıktı,şimdi ağzında tam 12 dişi var.Köpek dişleride yolda..bu aralar keyifsizliği ve hafif ateşi var.

  4. Başak says:

    >hatunlar bayram tatilini bitirmişsiniz bakıyorum:)Şulecim ankara da çok soğudu.Ben dün kombiyi yaktım valla:)

  5. >Tebrik ederim:) artık çok çok kolay yemek yiyecektir, harika bir haber…İnşallah diğerleri daha da kolay gelir de bu iştahsızlıklar falan olmaz…Kuzucuklar çok çekiyor dişlerden ben çok üzülüyorum valla…

  6. >amin eminecm gelse de rahtlasalar hakkaten

  7. >aa ben defnoşun daha fazla dişi var sanıyodum

  8. >maşallah yiğide 12 diş.kesin yolda yeniler,belirtilerden anlıyoruz artık.biz de ahkam keseriz artık,millet diyo ya biz kaç tane büyüttük🙂

  9. >sen daha erken bitirmişsin kafada.okula gidip marş okutma filan:)kombiyi yaktın ha.annemler kardeşimin yanına gittiler ankaraya, çok soğuk değil diolardı.kaçıncı kat senin ev başakcım ?

  10. >dimi özdencim, çok çekiyorlar.bir de dr lar tırnak uzaması gibi, rahatsızlık vermez bebeğe diyorlar(bi yerde okumuştum).sanki gözümüzle görmüyoruz ne çektiklerini

  11. ZeyNes says:

    >En zoru köpek dişleri diye duymuştum ama azılar daha zorlamıştı Zeynep'i…Gecikmeli olarak güzel gözlü Bilge'min ve senin bayramını kutlarım Şule'cim

  12. füsfüs says:

    >şule şimdi de sen kayboldun anacım, nerelerdesin

  13. >sağol neslicim.sizin degeçmiş bayramınız ve tatiliniz kutlu olsun🙂

  14. >eldim geldim füsücüm.okula adaptasyon süreci yaşıyorum🙂

Leave a Reply

