>2009-2010

>Malum yeni eğitim-öğretim yılı başladı.27 saat ders ve 2 yıldır tutmadığım nöbet ile.Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.Bilge yengesinde.Öğle arası süremiz 1 saate düştüğü için yanına gidemiyorum artık.Hava ziyedesiyle serin.Güneşi görürsek dışarı çıkarıyoruz ki sadece dün akşam kapıda arkadaşlarıyla oynadı.Arkadaşları da malum kazık kadar çocuklar.Bugün annesiyle gezmeye gitti akşam üstü.Ne zamandır (Bilgenin uyku saatleri nedeniyle-bahanesiyle) bi arkadaşla telefon harici iki satır laf edip çay içemeyen ben, hatunkişi uyanınca hadi bakalım deyip arkadaşı arayıp çıktım yola,çok iyi geldi,sık sık tekrarlayacağım Allah’ın izniyle.Hiç yabanilik göstermedi,aferin kızıma.Akşamı da maaile ortanca amcasıgilde geçirdik,orada da sosyalliği devam etti.

Facebook’a video ekleme modası var ya biyoloji öğretmeni bi arkadaşım bu videoyu eklemiş,çok etkilendim.

Bilgesözlük:

Şakka : şaka
Şekke : şeker

This entry was posted in Bilge Bilge, dil gelişimi, sosyalleşme. Bookmark the permalink.

11 Responses to >2009-2010

  1. >Aferim Bilge'ye artık büyüyor ve çevresinden tek başına da keyif alabiliyor…Kocaman oluyorlar hızla…

  2. füsfüs says:

    >27 saat çokmuş yaabizim öğle arası da yarım saat oldu, ben de ev 5 dk olmasına rağmen gelemeyeceğim, değmeyecek çünkü

  3. >evet özdencim.bireyselleşmesi,kendi başına herşeyi yapabilmesi çok önemli benim için,tabi hepimiz için.hızla büyüdükleri konusunda haklısın,bazı şeyleri kaçırmadan keyfine varsak keşke,biraz daha ağır geçse de.

  4. >sizinki de branş dersliği sisteminden dolayı füsfüscüm

  5. Başak says:

    >yeni öğretim yılı hepimize hayırlı olsuuun.Ben de geçen yıl 26 saate girmiştim.Bir de üstüne bayram tören ıvır zıvır angaryalar…Bu yıl 15 saat gireceğim çok mutluyum:)Sana kolaylıklar diliyorum.

  6. >Ah arkadaşlar siz öğretmenler kendi aranızda bir şeyler dediniz ama ben kaçırdım:)

  7. >Yeni öğretim yılı hepinize hepimize hayırlı olsun.Sosyal olmaları ne güzel ya Gülcede bu bayram çok iyiydi Bilge gibi herkesle barışıktı büyüyorlar işte…

  8. füsfüs says:

    >özdencim ders saatlerinden bahsettikne kadar az olursa maddi açıdan kötü olsada rahatlık açısından çok iyibenim hep 30 ama hiç değişmiyor, hergün okuldayımöğretmenler odası gibi oldu değil mi burası:))

  9. >valla azıcık öğretmenler odası gibi oldu hakkaten🙂

  10. Crebro says:

    >Ben Arel doğduktan sonra 12-16 saat ders alırken çok zorlanıyordum. 27 saat ders vermek zor iş.

  11. >hoşgeldin meltemcim.haklısın zor olacak.hele de yazılılar quizler başlayınca

Leave a Reply

