>Bennnnnnnnnnn

>

Çarşamba günleri ne saadet ki 3 dersim var,sonra evdeyiz kızçemle.
Bolca vakit geçirdik ne hoştu.Gerçi arabaya zor bindirip geldik eve ama orasını karıştırmayayım🙂
Emine‘ den aldığım fikirle haşhaşlı pasta yaptık kızımla bugün,yumurtayı çırptı.(Akşam da marifetmizi alıp yengemize gittik çaya.Bizim evden daha rahat valla orda:) ) Daha sırada havuçlu kek var , şu kabuklu ceviz olayını halletsem bir.
Ve bugün heyecan verici bir gelişme yaşadım,bir şeylerin ilkine şahit olabilmek ne güzel.Sulu köfte yapmıştım öğleye.Sandalyeye tırmandı , yedireceğim mee diye kaşığı kaptı elimden ben diyor , ben sevinçten göklerde. Takrarlattıryorum her fırsatta , gülüyoruz , o gülüyor🙂 Hoşuna gidiyor .
-Bilge pastayı kim karıştırdı kızım? – Bennnnnnnn
-Gökçe ‘nin saçını kim çekti ? – Bennnnnnnn
Dışarı da çıktık.(Pardon aşşaa)
 
Evde ne yapıyoruz akşam filan ?

Hanımefendi atına biniyor ,ayaklarını saklıyor , şşşşş diyor , sonra buluyoruz ,gösteriyor , aaaa burdaymış güzel ayaklar fasılları ve sevinç🙂

Ve babayla yakalamaca, havhavcılık .Ve sırtına tırmanmaca🙂
Dün montessroi felsefesine göre çocuğun boyutlarında düzenleyin ortamı mantığıyla askı ayarlayalım dedim . Sonuç….
Bantını çıkarmaya çalışış.
Haa , bi de mont aldık.
Pimpirikli baba yüzünden yazdan kalma akşamda giydirince terledi yavrucak tabi .
Not : Türkmax’ta Bir Demet Tiyatro’nun tekrarları dönüyor.İlk bölümler , daha bugün Lütfiye hamile olduğunu öğrendi. Bir yandan gülümsüyorum eski günleri hatırlayıp , ne izlerdik. bir yandan hayıflanıyorum zaman ne geçmiş diye.Yaş 30’a dayandı ………
This entry was posted in Bilge Bilge, cici, dil gelişimi. Bookmark the permalink.

12 Responses to >Bennnnnnnnnnn

  1. ZeyNes says:

    >Şulecim sen bu yazıyı gecenin 3'ünde mi yazdın,bravo vallahi:)Bilgecim yeni montunu güle güle giysin.

  2. >montessori'nin bazı ilkeleri için henüz erken galiba:)bu arada kadınlar yıllandıkça güzelleşir unutma :)öptük fıstığı.

  3. >Sule askilari sabitlesen daha uygun olacak. Bir de portmanto/askilik siz kendi montlariniz icin neresini kullaniyorsaniz Bilge' ninkini de o raya monte etseniz tadindan yenmez:)

  4. şule says:

    >evet neslicim🙂 hatta 4 bucukta uyudum. ama akşam bi 3 saat uyumustum.

  5. füsfüs says:

    >özletiyorsun bu aralar kendini, gelip gelip toptan yazayım diyorsun galibaburası hala çok sıcak ya, kısa kolluyuz evde…

  6. Emine says:

    >Şulecim kış hazırlıklarını tamamlamışsın maşallah Bilgoşun montuda hazır güle güle giysin.Buralar sıcak bu aralar soğuk azcık gösterdi kendini ama şimdi yazdan kalma havalar…

  7. Anonymous says:

    >herşey güzel hoş da hajıcım bu amcaya yolluk yapma faslı ne ayak bana hiç bu zamana kadar yolluk yapılmadı bilcim mi yapcak büyüyünce yani weeeeeee ben hiç kaşılanmıyorum bak yine koskoca mimar ben tek başıma geldim alındım gücendim paylaştım ………………………..

  8. >Şule, Bilge ne kadargüler yüzlü bir çocuk maşallah…Havuçlu keki acilll dene kesin çok sevecek Bilge ama neden kabuklarına takıldın, hayırdır allerjisi falan mı var? Bu arada bu "bennnn" durumu yakın zamanda "benimmmm" olarak evrimleşecek:)

  9. şule says:

    >sorma füsun ya, akşamları sızınca, okulda da meb yasak koymuş biliyosun, ayık oldugum zamanlarda yazıyorum😀

  10. şu says:

    >sağol remziyecim🙂 elifcim keşki ev bizim olsa :Demoşcum sağol.özdencim cevizi iç alırdım hep kurtlanmasın diye koruyucu koyarlarmış haberim yok.ondan kabuklu muhabbet.teneke hesabı satıyorlarmış burda. alacam koca teneke. bolbol yaparım senin kekten, bilge havvu ' yu cok sver zaten.

  11. şule says:

    >çok sağol elifcm çok incesin.inceledim,bu ecnebiler çözmüş işi ya ne varsa adamlarda var.yanmayı önleyici,süper fikir.biraz da ben kurcaladım.şurayıbuldum.aslında benim aklıma ilk düğmeler için koruyucu gelmişti,senin bahsettiğin gibi briyer hiç düşünememiştim.http://www.cocukguvenlik.com.tr/tr/online-katalog.aspx?katid=4

Leave a Reply

