>hamlama + annem :)

>An itibariyle el kol ağrısı yaşıyorum.Neden ?
Bugün öğleden sonra dersim yoktu.
Erişte yapacaktık.Ev spagettisi gibi bişey.Hai şu İtalyanların kullandıkları kollu bir makine var.
Ben onun içine atıcaz herşey hallolacak sanıyorudum.
Eltim sağolsun,herşeyi halletti.
İlk adımda 10 kilo una 16 yumurta kırdı,az su ile baya katı bir hamur yoğurdu.Beze yapacaktık,hamurla tanıştım,taş gibi.Neyse bezeler yapıldı.Ben merdane ile biraz açıp eltime verdim,o oklavayla inceltti.Sonra el kadar parçalara kesti,bu aşamada kayınvalidem devreye girdi,makinenin kolunu çevirerek,spagetticikleri elde etti.
Biraz da ben yapayım dedim,yok dedi,malı acayip kıymetlidir,ondan olabilir😀
Ben bu arada serilen beze,kurumaları üzere ürünleri serdim.
Bizim daha önceki partiyi eltim kendi hazırlamış,büyük kova içinde vermişti bize,büyük bir hızla bitirmiştik,kah çorba,kah makarna gibi yiyerek.Daha mümkün değil,sadece bilge yiyebilir.
Çok zormuş çok.
Allah’tan okulda yorulmamıştım,3 saat dersim vardı,Buz Devri 3’ü izletmiştim :)Çok eğlenceliymiş.

Sid’in anneliği🙂 , Sincapların palamut mücadelesi,dişinin o pozları , Mamutların bebeği , herşey çok güzel.

Bir sınıfa da Wall-e ‘yi izlettim. Konularımızla paraleldi,gelecekteki yaşamdı konumuz.

Dünya çöplük,insanlar uzayda,iş yapmamaktan semirmişler !Çok eğlenceli değildi , Wall- e ‘nin iivaa deyişleri hariç ama sosyal içerikli.
…………………………………………….
Bilge dün akşam annem dedi🙂 Tekrar yöntemiyle.Babam da diyor.Çok tatlı .
……………………………………………
Çok huysuz bişeye hayır olmaz desen ağlamaya başlıyor.2 yaş durumlarına mı giriyoruz?
———————————
Tam bir tehlikeli madde,ocak düğmelerine taktı .Kapı aralarına (arka taraf)elini koyuyor. Odaya girip kapıyı kapatıyor.Off.
……………………………………………
Dişler yolda sanırım,alt azılar müthiş kabarmış.
………………………………………….
Ve domuz gribi aşısı yapacakmış devlet duymuşsunuzdur.
Eşimle konuştuk sabah,bizim grip aşısının 2. dozu var, bu aşı çıkmış nolcak filan diye.
Anne kaz da yazmış bişeyler.
This entry was posted in film, günlük. Bookmark the permalink.

7 Responses to >hamlama + annem :)

  1. >Canım,ellerinize sağlık..biz tembeliz valla hiçbir şey yaptığımız yok..Yiğitte bu aralar çok huysuzluk yapıyor,sürekli ilgi istiyor,herşeye kızıyor,ben yine her zamanki gibi dönemseldir deyip,avunuyorum:))Domuz gribi aşısını bizde eşimle konuşuyoruz bu aralar,6 ile 36 ay arası bebeklere yapılmalı deniyor ama daha kendi doktorumuza da danışmadık tabi..

  2. füsfüs says:

    >sizin makarna zormuş hakkaten, annem daha yumuşak bir hamur açıp yufkaları biraz kuruttuktan sonra bıçakla kesiyor, ben bile kesebiliyorum :)ben de aşıyı dün duydum, yaptırmak istemiyorum ama zorunluymuş, bir de tırsıyorum, birşey olursa bu sorumluluğu nasıl alırım diyeöfff

  3. >ya hakkaten çok hamaratsın sen.bunlara şehriye derler bizim orda,annemler 10-15 kişi toplanır sırayla yaparlardı.çok sağlıklı ve lezzetli olur bilirim.afiyet olsun Bilge sultana🙂

  4. >Sulecigim ikea da bi aparat var koruyucu. bir bak istersen

  5. şule says:

    >akşam haberleri dinledim doktorlar farklı görüş bildiriyorlar herzamanki gibi.ofelifcim o bahsettiğin aparat ocak için mi bakayım hemen

  6. suinci says:

    >anneme ısmarladım yapacak kızlara…benim kızlarım kime yaptıracak …senin ufaklık şanslı…filmlere bizdende tam not.

  7. >hoşgeldin suinci.seninkiler daha şanslı.etkinlik metkinlik🙂

Leave a Reply

