>realia

>

Üniversite’de metod dersinde böyle bir tabir vardı.Derse gerçek materyal götürün manasında.
Blog arkadaşlarımdan irmikten kum havuzu yapanlar var,efenim biz direk kumla oynadık🙂 mahalle arkadaşlarımızla,karşı sitenin bahçe duvarları yapıldı ordaki kum kalıntılarıyla.Başka bir gün de parkta.

Küçük parmak kaslarıı geliştirici akitivitemiz mandalina soymak🙂
……………..
Ve açıklıyorum sanırım ben de füsfüsü taklit ediyorum,hahaha.Biz de bir torbaya her odadan eşya koyup,sonra yerlerini bulmaca oynadık,basit gelir filan diyordum,ama eşyayı eline verince koşarak yerine götürmesi çok zevkliydi.
……………..
Eşini bulma oyununu da gene gerçek malzemelerle oynadık,etraftan topladığım şamdan fincan lego vs dizdim.Aynısını göster kızım deyince annı diye gösterdi.
…………….
Bu ara pek sardığı lolo ( lego ) larını artık üddüddü (üstüste ) nidalayla yapıyor. Uzun – kocaman olursa moo (kocaman) diyor.
……………
Şu amigrumi işini ben de araştırmaya başladım,-Başakcımın marifetlerini gıpta ile sayrediyoruz,-vakit bulabilirsem,becerebilirsem.Ben değil miyim youtube videolarıyla uykusuz hamile gecelerinde bir adet örgü,bir adet tığ işi başlayıp,kızına yelek ve battaniye örme hayalleri kuran.2 si de yarım duruyo tabi.Örgü kim ben kim.
Videolar hala kulaklarımda ‘one single crochet …’ , şu ecnebiler her işi iyi yapıyor yahu.

Ek : füsfüs için. webcam resmi. malesef.

This entry was posted in oyun, oyuncak. Bookmark the permalink.

7 Responses to >realia

  1. füsfüs says:

    >torbaya eşya koyma basit gelir diye mi düşündün:)) ben de uzun süredir bekliyordum yapmak için daha beceremez belki diye:))gel kız şule başlayalım şu ambigubiye:)) maksat başağı taklit etmek heheh

  2. Emine says:

    >Torbaya eşya koymayı biz sepetle yaptık çok hoşuna gitmişti Gülcenin ara ara kendi kendine odalardan ne bulursa topluyor içine ama yerleştirmiyor.Valla yapalım bizde şu amigurumiyi çok heveslendim.Şulecim yazma tahtası aldım demiştin geçen gün bende aldım taklit ettim seni:)

  3. Başak says:

    >Taklit etmeyin beni huleyyyyn!valla kapı kapı gezer beni taklit ediyolar diye şikayet ederim sizi:)))Hehehe şu hatun sayesinde bize de eğlence çıktı valla:))yapın kızlar yaa çok zevkliymiş.

  4. füsfüs says:

    >yazma tahtası mı almış, hani, nerde, ne zaman, ben niye görmedimnasıl birşey ki o, koyun da resimlerini biz de görelim?başak walla öyle, her yazıya yazasım geliyor, taklit, kıskanç vs. diye:))))

  5. >ya füsücüm hani şu var ya basit bişey. hatta bime gelmişti okulların acıldıgı sıra. yazıyorsun metal uclu kalemle de sonra bi zımbırtısı var cekiyorsun siliniyo. foto mak kardeşimde. hem sen okuldan nasıl giriyon blogger a . ultra surf gibi bi program mı. söyle taklit edeyim . zuhahahahha. iyi oldu bu muhabbet ya🙂

  6. füsfüs says:

    >şulecim anladım yazı tahtasını ve fakat bana yazdığın ek kısmını anlamadım posttaki ??canımcım okuldan nasıl girdiğimi ben de anlamamıştım, ilk gün geldim, açmadım bile blogları, sonra kumanda panelime girdim, birşey beni dürttü, bloga tıkladım açıldı, şok oldumsonradan eşim söyledi bizim okulun kendi bağlantısı gibi birşeyi varmışmebin blogları açmaması çok saçma ya, ne varsa bloglarda

  7. ZeyNes says:

    >Sizi gidi taklitçi zihniyetler:) Çok eğlendim ama yorumlarınızı okurken

Leave a Reply

