>mim

>Eminecim mimlemiş beni.Birkaç soru var,cevaplamaya çalışaym.


Bloguna neden bu ismi verdin ?
Hani isimler karakteri etkilermiş ya.Adı gibi Bilge olan,olsun manasında.1. Bilge sıfat, 2. Bilge isim.


En son satın aldığın garip şey ?
Hiç garip bişey almıyor muyum ben yahu?


Blog yazarken istediğin şeyler ?
Mecburen illaki Bilge uyurken, ya da okuldayken e-mail atarak yazıyorum.Kahve olursa hiç fena olmaz.


Şeker gibi olduğun anlar?
Ev temiz ve düzenli ise.


Arkadaşım artık sormayın dediğin şeyler?
İngilizce konuşabiliyomusun ?, Filmde her söyleneni anlıyo musun? , Hocam derste napıcaz ? , Ödev neydi ?


Aynaya bakınca gördüğün ?
Fırsat bulup da bakarsam🙂 bir çift yeşil göz , kimi zaman şiş , lakin mutluluktan parlayan.


Kendini okutan blog dediğin?
Farklı , akıcı – edebi üslupla yazılmış , bir şeyler katan ,gözde, sahibiyle muhabbetim olan , merak ettiğim …
Bu maddelerden biri ya da bir kaçı varsa ne ala.


Bir blog sahibiyle karşılaşabileceğin yerler ?
Bu Erzincan ovasında pek mümkün görünmüyor,ancak sanalda karşılaşabilirim herhalde,ya da rüyalarda buluşuruz,bu şarkıyla kavuşuruz …………………………


Ben de Nuran , Remziye ve Keo‘yu mimliyorum.

This entry was posted in mim. Bookmark the permalink.

4 Responses to >mim

  1. KEO says:

    >şimdi gördüm mimi, en uygun zamanda cevaplayacağım, teşekkürlerÖzgür

  2. DERYA says:

    >belki o erzincan ovasında karşlaşırız:)) cok sevindim bir erzincan blog gördüğüme.

  3. DERYA says:

    >belki o erzincan ovasında karşlaşırız:)) cok sevindim bir erzincan blog gördüğüme.

  4. >aa , ne hoş , karşılaşalım🙂

Leave a Reply

