>yeni saat

>

Ne iyi oldu bu yeni saat uygulaması ya.Sabah kalkıp duş yapıp,blog bile geziyorum🙂
Eskiden uyandırmak zorunda kaldığımız yavru rahat rahat uyuyor.(En iyi kısmı bu)
Sevgili valimizin önce tenefüs saatlerini uzatması,şimdi de çıkış saatimizi 2:30 dan 2:45’e alması sinir bozsa da.Nerdeyse hava kararacak biz çıkınca.Lisede çalışsam daha iyi valla,en azından oturup sohbet edebilirim.Bi de o 20 dk tenefüste nöbet tutmak var ki,kışın nasıl coşacaklar koridorlarda Allah bilir.
Gödüğünü taklit etme huyu yeni bir cepheye ulaştı Bilgoşun.Dil çıkarma ,taş atma vs eklendi,tam bir zıpır olacak bu valla.
Fotograf makinesiz günlerim devam ediyor,renksiz blog olduk.
Epey uzun olan pazar günümüze baya bişey sığdı,bahçede oyun,dışarda gezme,evde bolbol oyun,ve şarkılar,ağzım yoruldu valla.Minimini bir kuş,Bilgeden donma,pır pır ve ellerim boş kaldı hareketleriyle.
Alibaba Bigeden mööö,hav hav efektleriyle,piapiapiano yine bilgeden hareketlerle.
…….
Yav hep velilere söyleriz sakın kıyaslamayın vs diye.E şimdi noldu.Gülce sayıyormuş,az önce okudum,Bilge niye saymıyor , Defne yumurta diyormuş,bilge niye demiyor …….Bitmezzzzzzzzzzzzzzz

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to >yeni saat

  1. ZeyNes says:

    >Ben de sabah kalkıp ütü yaptım:)Şulecim karşılaştırma olayına ben hiç girmiyorum,yaşıtlarımız bülbül gibi şakıyor resmen,Zeynep meme,anne,havhav'la anlatıyor bütün derdini.Güzel gözlü kızımı öp benim için.

  2. füsfüs says:

    >şule çok alemsin:)) karşılaştırmaya ben de girmiyorum hiç, bilge maşallah pire gibi, defne merdiven çıkmayı yeni yeni beceriyor o da kaplumbağa hızındaerken konuşmak da hiçbirşeyin ispatı değil, eninde sonunda hepsi konuşmuyor mu, boşver sen de girme karşılaştırmaya

  3. Emine says:

    >Şulecim karşılaştırmaya bende girmiyorum hiç.Füsuncuğumun dediği gibi erken konuşmak hçbirşeyin ispatı değil.diyorum ama şu emekleme konusuna çok takmıştım.Bilgoş 6 aylık emekledi maşallah bizimki 11 aylık emeklemeye başladı.valla beni emekletmiştide kendi 1 adım gitmedi ama sonunda 1 hafta sonra yürüdü işte.Hepsinin gelişimi farklı .öptüm canım

  4. >Ben karşılaştırmaya başlasam yiğit doğru düzgün kelime söylemiyor,maşallah sizin kızlar bülbül:))Ama çok önemsemiyorum,bol bol konuşuyorum ben.zaten herşeyide anlıyor ama nasılsa konuşacak:)Saatlerden dolayı pazar günümüz epey uzun ve güzel geçti,kahvaltıdan kalktığımızda daha 9.30 du,süperdi:))

  5. >cnm eğitimcide olsak da bunları yapıooruz di mi cocuklara annemde bole idi:)

  6. >Şulecim sen harika bir annesin ve her çocuğun gelişimi o kadar farklı ki, ama sonuçta 1 ay önce " ay sonra hepsi yapıyor, yada kişiliğine özel şeyler geliştiriyor…Bir de beyinleri o kadar tazecik ki ne yapsak,ne söylesek şıp diye kapıyorlar..Bilgecimi çok öpüyorum.

  7. Crebro says:

    >Her çocuk neye hazırsa koşa koşa önden onu yapıveriyor. Hepsinin önceden yaptığı ve geriden takip ettiği birşeyler hep oluyor🙂

  8. şule says:

    >Nesicim bak bu sabah da dolma yapıcam,ben de öperim sizi

  9. şule says:

    >haklısın füsü pire gibi🙂

  10. şule says:

    >biz de ailecek emekliyorduk koridorlarda eminecim🙂

  11. şule says:

    >filizcim hiç belli olmuyor hakkten,genelde kızlar daha konuşkan olur derler.ama benim bi arkadaşımın oğlu 1 yaşına gelmeden adını bile söylüyodu,ben 4 gözle bilgenin adını söylemesini bekliyordum,daha ancak söylüyor,onunki 1 yaşında basmıyordu bile,bassın diye yürüteç aldılar,eşi doktor🙂

  12. şule says:

    >valla insan ister istemez yapıyor Özgecim🙂

  13. şule says:

    >Özdencim senin bu yapıcı şık yorumlarına bayılıyorum. Biz de öpüyoruz Can ve seni

  14. şule says:

    >Haklısın Meltemcim neye hazırlarsa onu yapıyorlar,bizi şaşırtıp duruyorlar.Bir mucizeye tanıklık ediyoruz.

  15. >Şule'cim sen bu kıyas işini iyice tescilledin yahu🙂 amaaan , biri önce konuşur,öteki önce yürür biri zekidir,biri yeteneklidir.önemli olan mutlu olmaları değil mi annesi,bi gülüversin yeter:)

  16. >öyle tabi.benimkisi fazla ilgi.gelişim basamakları kontrolu bi nevi😀

Leave a Reply

