>Kulaktan kulağa (Chinese Whisper)

>

Sınıfta zaman zaman oynatırım , aklıma geldi ,bizim Bilgoşla da oynayalım dedim.
Direktif verildi , kulağına fısıldadım “aşkım” , babasına fısıldadı “açcım”:) , farklı kelimelerle devam ,sonuç süper.Akşam daha kalabalık oynadık,zevkliydi.
Amaç : Eğlence (just for fun) , dil gelişimini destekleme
………
Eline ne alsa çantamisal okku (okul) diyor , e kızım zaten 3’te kreşe başlasan minimum 23’e kadar okula gitcen be !
………
Bulup bulup bi kitap getiriyor , okutuyor , farketmemişim dilimi yalayıp çeviriyormuşum sayfaları , baktım beni taklit ediyor , tekrarladım ,güldüm epey🙂
……….
Bultak yapıyoruz, yanlış deliğe götürüyor , cık yapıyorum , bi baktım onu da taklit ediyor , kasıtlı yanlış deliğe götürüyor , cık diyor🙂 buna da çok güldüm .

“Dediğimi yap , yaptığımı yapma .” lafı boş demek ki . Yaptıklarımız taklit ediliyor.
 Anneler dikkat , biri bizi gözetliyor , fena halde taklit ediyor🙂

Not : Foto ttçcouk’tan.

This entry was posted in 18.ay, 18.ay etkinlik, etkinlik, oyun. Bookmark the permalink.

15 Responses to >Kulaktan kulağa (Chinese Whisper)

  1. Batıkan says:

    >Hem de ne gözetleme :)) Ev de eşim ve ben sürekli bir dikkat halindeyiz :))

  2. Açalya says:

    >guzel bir oyun, biz de yapalim. Bizimki de artik cevirerek soyler.

  3. esra says:

    >alyada sayfaları parmağı ile yalayarak çeviriyor.. dedesinden öğrenmiş yazın :)zamane çocukları sünger gibi.. herşeyi hemencecik kapıveriyorlar..

  4. Demet says:

    >2-3 akşam önce sofradayken bir huysuzluk anında keşfettik kulaktan kulağa' yı biz de çok sevdi minik onun laflarına gülmekten biz daha çok eğlendik :)sevgiler,

  5. şule says:

    >haklısın batıkanın annesi dikkat etmek durumundayız.sahi ya senin adın neydi,dur blogunu tekrar kurcalayayım.

  6. şule says:

    >valla cevirerek söyler dante,daha eğlenceli olur🙂

  7. şule says:

    >esracım,alya o bilezikleri şıkırdata şıkırdata çeviyodur :)bilgeye de almıştım onlardan 1 tane kalmış,gidip alcam bi sürü.özendim valla🙂

  8. şule says:

    >evet demetcim biz de çok eğlendik.hele bi de fısldamaya çalışmaları🙂

  9. Batıkan says:

    >İsmim Melike, geliyormusun bloga bilemiyorum ama bekleriz..Memnun oldum😉

  10. Emine says:

    >Şulecim Bizde bu sabah oynadık kulaktan kulağa çok sevdik.İyi fikir ya teşekkürler…

  11. füsfüs says:

    >bilge aşmış da kulaktan kulağa oynarmış, yerim onu ben, defne de oynayabilir mi ki?

  12. elif ada says:

    >Sulecigim, ne guzel bir fikir bu. Biz de deneyecegiz hemen. Bu taklitcilikleri ne kadar komik degil mi? Bazen Ada'ya bakarken kendimi goruyorum, bazen annemi. Opuyoruz Bilge'yi guzel yanaklarindan…SevgilerUmur & Ada

  13. Güneş says:

    >Merhaba,Çok güzel bir oyunmuş, aklımda olsun benimde.

  14. >annecik,ufkumuzu açtın,teşekkür ederiz.bebişler fısıltıyı pek seviyolar iyi fikir hakkaten🙂

  15. şule says:

    >geliyorum geliyorum melikecim,eşinin size o tatlı sözlerini okumuştum :)eminecm ne hoş sevmesi gülcenin.füsü ne aşması ya🙂 defne yapar bence. dil dibeği derler bizim orda senini gibilere :Dumurcum biz de sizi öpüyoruz.güneş ve remziye siz de deneyin bence .kızlar teveccühünüz ya .beni sizin alkışlarınız ayakta tutuyor hahahahahöpüldünüz

Leave a Reply

