>eşleştirme – 1

>

Sermin Hanım’ın blogunda “eşleştirme nasıl yapılır”konulu yazıyı okuyunca uzun zamandır aklımda olan çalışma dizisine başlamaya karar verdim.
Halihazırda bazı şeyleri gösterip aynısını göstermesini istiyordum,en çok da lego oynarken.

Geçen sene öğrencilerimin hazırladığı flashcard lardan seçip eve getirdiklerimden birkaç tane aldım.
Mutfakta ;
 önce Meyveleri gösterip” aynısı hangisi?” sorusuyla gerçek meyveyle eşleştirmesini istedim.
2.adımda ise resim ile meyveyi.
Meğer yazıyı yanlış anlamışım
1. aşama: nesne-nesne eşleştirme (ikisi de 3 boyutlu)
2. aşama: nesne resimleriyle nesne resimlerini eşleştirme (ikisi de 2 boyutlu)

3.aşama: nesnelerle, resimlerini eşleştirme (biri 3, diğeri 2 boyutlu)
olacakmış .

Bu eksende devam edeceğim.

14.11.2009 ekleme :

Matching is a great activity for young children. Introduce matching starting with object to object-making sure they are the exact same objects. Once the child can match object to object, introduce object to picture, and lastly picture to picture. Introducing matching this way allows the child to begin with the concrete and gradually work towards the abstract.

1.tamamen aynı olan objeleri eşleştirme
2.nesne -nesne eşleştirmesini başarınca resimle -obje
3.resimle-resim eşleştirmesi
diyor
nerede http://mommyme-thewonderyears.blogspot.com/2009/08/toddler-activity-matching-object-to.html burada.
ben en basta dogru anlamışım.
…………………………………

Bunlar da gene öğrenci eseri. Tam da bu ara “Bak postacı geliyor” şarkısı favorimizken, sabah yolda karşımıza polis amca çıkıyorken . Bunları kaplamalıyım,keşke lamine edebilsem.
…………………………………………
Bu ara en favorisi olan acca (amca) sının objekitifinden. O kadar favori ki büyük aşkı Gökçeyi bile pek takmıyor artık🙂
Not: http://www.inndir.com/UltraSurf-43326p.html  Linkten ultrasurf programcıgını saniyeler içinde indirip , okulda facebook ve blogger a girememe sorunumu çözdüm,çok mesudum😀

This entry was posted in aktivite, etkinlik, foto, link. Bookmark the permalink.

9 Responses to >eşleştirme – 1

  1. füsfüs says:

    >okuldan girebilmene çok sevindim, eğer bizim okulda da engellenirse ben de öyle yapayımbu arada ben laminasyonu mail grubundan bir arkadaştan almıştım belki yazışmaları görmüşsündürpiyasada o fiyata bulamadım hiç, 50 tl, belki istesen getirir yine

  2. Batıkan says:

    >Çok güzeller ellerine sağlık bizim mümkün değil eşleşmez o kartalr meyvalar :))Okuldan giremiyordun sanırım ee o da iyi olmuş..

  3. elif ada says:

    >Ugrasip ne kadar guzel seyler yapmissin… Ellerine saglik. Bilge ne kadar sansli senin gibi bir annesi oldugu icin…Sevgiler

  4. >Canım,eşleştirme yazısını bende okumuştum,ne zamandır aklımdaydı ama fırsat olmadı.Füsunun yaptığı gibi çorapla yapmıştım bir ara.Çok iyi yapmışsın,hazır yağmurdan evde hapisken:) bende hazırlıyım eşleştirme kartları.

  5. Crebro says:

    >Ne güzel hazırlamışsın. Ben market alışverişi yaparken sebzeleri eline tutuşturuyorum. Koklatıyorum birlikte isimlerini söylüyoruz. Alışveriş yapmak kolay oluyor. Eşleştirmeyi hep oyuncaklarıyla yapıyordum. Kitabında at resmi varsa o resmi göterip sonra at oyuncağını alıp onunla oynamak gibi şeyler yapmıştım :))

  6. >kolay gelsin,güle güle eşleştirin.pek BİLGE olacak senin kız🙂

  7. ZeyNes says:

    >Demek öğrencilerin hazırladığı kartlar Sulecim:) Öğrencilere "matching cards" diye ödev ver de hazır olsun bari, fazlasını da bize postalayabilirsin.Öptüm güzel gözlümü

  8. esra says:

    >eşleştirme ile ilgili kaynak arıyordum buldum. bend e yöntemi yanlış uygulamışım. Yarın deneyeceğim tekrar.

  9. >evet mail grubuna baktım 2 tane var elimde diyor füsun,internette de 65 e filan var sanırım,bakalım.nesicim tabi cnm postalarım,performans ödevine öyle bişey vereyim :)diğer arkadaşlar teşekkür ediyorum.şu meraklı minik dergisini alamadım hala ya.yarın halletmeli.

Leave a Reply

