>media

>

Mütemadien Hadise – Evlenmeliyiz ‘ i dinliyoruz bilgisayar başında .
Linkteki video yardımıyla penguenler nasıl yürür taklidi yapıyoruz.
Not:Showmax’ta Neşeli Tabaklar adında bir programa rastlıyorum Pazar günleri, çok ilginç şeyler yapıyor Sırma Bradley. Bulgur pilavının üstüne havuç ve dolmalık biber marifetiyle palmiye yaptı , etrafına et sote döktü.
Geçen sefer de pilavı tavuk şeklinde koyup,domatesden ibik,içine haşlanmış yumurta koyduğu köftelerden de tavuğun yumurtaları havası verdi.
Sonra mozaik pastayı büyük kaseye koyup ,soğutup tepsiye ters çevirdi,haşladıgı armutla kafasını ,siyah üzümle burnunu yaptı ,daha neler neler……………
This entry was posted in Bilge Bilge, müzik, TV, video. Bookmark the permalink.

12 Responses to >media

  1. füsfüs says:

    >tv programlarını bilmiyorum ben ama resimlerde çok tatlı çıkmış bilgoş, o nasıl izlemektir öyle

  2. Deniz says:

    >Bir de Atiye'nin Salla'sı var şimdi çocukların top 10'ninde:)))

  3. Emine says:

    >Ne güzel izliyor Bilgoş ya maşallah gözlerine …

  4. >Maşallah bilgoşa..Çok tatlı izliyor ya..Ben yiğit uyanıkken bilgisayarla pek uğraşamıyorum,hemen geliyor,oturuyor bilgisayarın başına:))

  5. Batıkan says:

    >Pek bi efkarlı dinliyor zaten aşık filan olmasın bu kız anesi :)))Bende evde tv açmıyorum genelde pek fazla ama hımm bir ara bakayım barii😉

  6. kirazsevdasi says:

    >ahahaha super seyrediyor =)

  7. GÜLCAN says:

    >bakışları buğulu buğulu ne güzel izliyor öyle maşallah

  8. >Çok büyümüş şekerparem. Bu arada blogumuzdaki mesajını okudum ama çok becerikli olduğum için cevap veremedim. Öpüyorum

  9. Başak says:

    >gözleri ne güzel öyle üzüm üzüm.maşallah.

  10. elif ada says:

    >Ne kadar tatlı, ne kadar masum Bilgecik. Kim bilir neler dusunuyor, neler geciyor aklindan… Op annesi guzel yanaklarindan bizim icin. SevgilerUmur & Ada

  11. şule says:

    >herkese çok teşekkürler.öpüyoruz

  12. ZeyNes says:

    >Bayıldım bu resimlere…çok güzel çıkmış kuzum

Leave a Reply

