>son zamanlar + mim

>Yoğun bir hafta beni bekliyor.Yazılılarım var,hazırlaması,okuması,e-okula girmesi.(İngilizce)Öğretmeni(ni)n işi derse girip çıkmakla bitmiyor,bu boyutunun yanında ders hazırlığı,içeriğe uygun etkinlik,oyun,şarkı bulma çabası.Fotokopi çekme derdi….Yarın sabah bir de veli toplantımız var.
Bugün kızımlaydık,yarın babasıyla olacaklar malum.Öğlen uykusuna yatırırken kafamda mutfağı toparlama planı vardı,ta ki uykuya daldı,eli yanağıma geldi,sıcacıktı,kalkamadım,uyuduk beraber🙂
…………..
Başlarda baba(patpat sanırım) dediği topa po demeye başladı,hatta dün goo diye uyandı🙂 Müsvette bi kağıdı derslerde yaptığım usul top haline getirdim,bunu gören Taklitçi zihniyet ne görse top yapmaya çalışıyor,en son hikaye kitabını buruşuturmaya çalışıyordu🙂
………….
Dedeli kitap dedeli kitap,arıyoruz bulamıyoruz evde.1.sınıflar için baya kalın bi kitap bu,Bilgoş ordaki kara kuzu ve beyaz kuzularla ilgili hikayeyi dede dede (aramaya çıkıyorkuzuları) diye çok severdi.Tabi kısa özet şeklinde anlatıyorum resimlere uyarlayarak.Ne zaman oturup dinlemeye başlayacaklar acaba?

………………..
Eşet .Sizce bu ne?Evet eşek.Ama Şrekteki.Kuzenleri Cd çantasından Şrek1 in 2.Cd sini bulmuşlar,artık habire eşet diye onu açmamızı istiyor,tabibi yandan da Hadise Evlenmeliyiz’i,onu ifade etme şekli popo sallama🙂

Etkinlik 1
Geçen akşam , fasülye ve fındık koydum strafor piknik tabağının geniş bölmesine,geriye kalan küçük 2 bölüme ayrıştıracaktık,bir iki yaptık,sonra fasülyeler ağza atılmaya başlandı.-O sırada BabyfirstTv’deki Sharon Bacı’yı yad ettim,hep yenilesi şeyler kullanır etkinliklerinde,yapıştırıcısı bile sulandırılmış undur.Bir dahaki sefere fasülyeleri haşlayayım diye söz verdim kendime.-Sonra şişelere doldurduk,parmak kaslarımız gelişti.Yenilebilir ne getirebilirm derken Nestle Cheerios vardı,o geldi aklıma ondan getirdim,şişeye doldurduk biraz.

Etkinlik 2

Logoları döküyoruz ortaya,renklerini söylettiriyor bana,aynılarını biraraya topluyoruz.Bugün yine yaptık.Kırmızı , tamam ,pembe tamam ,yeşille mavileri biraraya koydu.Bu iki renk birlikte mi algılanır acaba.Zira erkek kardeşim nerdeyse 20li yaşlarına gelince ayrıdetti maviyle yeşili🙂

Not : Unutmuşum ekleyeyim,grip aşısının 2.dozunu olduk.Dr muayenehanenin olduğu binayı tanıdı zor soktuk,dr yüzünü gördü daha fena ağlamaya başladı,hiç sevemedi şu adamcağızı ya😦

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

MİM

Sevgili arkadaşım Emine beni mimlemiş.Bi bakalım.

1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?

Turkuaz,yeşil.

2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?

Eskiden YkM idi,kapandı,herşey bir aradaydı ne güzel.Bir taşla bir kaç kuş…
Maraş’ta yazın en çok LCW ve Wenice’e uğradım.

3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?

Spor ve spora yakın.

4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?

Ben kullanmasam da vucut hatlarını ortaya çıkaran , göğüs dekolteli …

5.Asla giymem dediğin kıyafetler?

Cafcaflı şeyler,mayokini ,bikini , yokini

6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?

Bence onlar mundar🙂

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?

Çocuk sektörü.Bu işte çok para olduğunu düşünüyorum,sermayem olsa,tokasından bebek arabasına,oyuncağından biberonuna herşeyin bulunabileceği bir yer açarım.
Bir de bilgisayar var.

8.”Kitap, film, spor” hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?

Film,yabancı dizi.

9.Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?

Erzincan’ı bilen var mıdır ? Evin Döner ,sloganı da Acıkınca ya evine,ya Evin’e🙂

Füsun mimlenmişsindir ama olsun.Sana atıyorum pası.

This entry was posted in 18.ay etkinlik, babyfirst tv, Bilge Bilge, dil gelişimi, etkinlik, kitap, mim, TV. Bookmark the permalink.

7 Responses to >son zamanlar + mim

  1. füsfüs says:

    >mimlenmiştim canım:) acıkınca ya evine ya evin'e, çok yaratıcı walla koptum burda:))

  2. >evet okudum :)reklam panolarında radyoda🙂 hakkaten yaratıcı🙂

  3. >Şulecim 3 yaşına kadar bu doktor korkusu maalesef devam ediyormuş. Can da yıkıyor ortalığı:))

  4. ZeyNes says:

    >Bilge kuzunun favorisi Hadise'nin "evlenmeliyiz" sarkısını merakımdan dinleyeceğim vallahi:)

  5. >Şule'cim bizde de var bu korku ama en son gittiğimiz doktor amca balon şişirip verince biraz aştık gibi.en azından muayene olana kadar sakin kalıyor.bu arada performansın yine süper🙂

  6. şule says:

    >ben ringa bile yaptım nesicim😀

  7. şule says:

    >özdencim ve remziyecim,inşallah geçer valla :d balon topitop sökmüyor bizimkine🙂

Leave a Reply

