>azı dişşşşşşş

>Gece uyandı bizimki,ağladı ağladı.
“Neren ağrıyor kızım ?” sorusuna cevaben ağzını gösterdi.Dişler zorluyor sanırım.Aydedeye baktırma,kitap okuma fasıllarından sonra uyudu.Ben de 6ların yazılısını hazırladım,gece yatarken eşime beni uyandır demiştim,gidip gelip uğraştı ama nafile.Ha bi de yemek yaptım ve de mercimek çorbası.
Diyete başladım bu ara,ekmeği kestim,hadi inşallah…
Takip ettiğim blogları okuyorum fırsat buldukça,ama yorum yazma işini hepten yapcam.
Kaç gündür çarşıya gidip,Bilgeye pijama filan alcaz,bakalım ancak haftasonu herhalde.
Akşam önce eşet dedi,laptopu açtırdı bana hanımefendi,sonra at dedi,vahşi hayat diye bi video var windows 7 örnek videolarda,onu açtık,daha sonra gaga(karga) demeye başladı,ben anlamadım tabi,bi 10 dk sonra düştü jeton,meğer babyfirstteki oyunu istiyormuş,ordaki kırmızı papağana gaga diyor kendisi.

Ayak tırnakları düştü nedense,ayakkabısı da sıkı değildi ama.Tırnak makası lazım oldu,-geçen sefer bir tanesi arabadaydı,diğerlerini bulamayınca babası indi ,arabadan getirdi.-Ben acaba nerde diye ararken bizim zilli “ababa” dedi🙂

Dün konuşuyoruz,bez almak için Migrosa uğrayalım,kalmamış burda 5 numara,Bizimki “At ” diyor ,üst katta jetonlu oyuncaklar var , onu hatırlamış🙂

Okuldan ekleme yapıyorum : Sabah arabada babasının düdüğünü çalarken gördüm, sağ alt azının ucu görünmüş,beyaz bir nokta,babası nerdeyse timsah yürüyüşü yapacaktı🙂

This entry was posted in babyfirst tv, Bilge Bilge, dil gelişimi. Bookmark the permalink.

12 Responses to >azı dişşşşşşş

  1. füsfüs says:

    >tam akıllı bıdık olmuş bilgoşhediye çekilişine bekliyoruz seni bu arada, katılmayacak mısın bakiim

  2. Emine says:

    >Bilgoşun ilk azı dişi hayırlı olsun.Gülcede gece uyanınca uff uff acı acı diyordu.Bizimde 16. diş yolda bundan sonra belki ara verir diye bekliyorum en azından umuyorum zira çok yorulduk.Canım o oyunu bizde oynadık ama 1 saat kalkamadık pc başından:) hatırlarsa yandık:)

  3. Batıkan says:

    >Azılar hayırlı olsun ama bu köpek dişleri daha zorladı bizi br bitseler neyse azı gitti köpekler kaldı :))

  4. >sağolun arkadaşlar.4 altta,3 üstte öndiş vardı,üstten 2 azımız vardı,bu alttan,diğer azılar fazla zorlamamıştı.köpek dişlerinden ben de çok korkuyorum.

  5. >Kıyamam ben bilgeciğime ya..Şu dişler artık tamamen çıksa da bu kuzularda ağrılardan kurtulsa..ikinizide öpüyorum.

  6. füsfüs says:

    >huuu ne diyorum ben? bana cevap yok mu?

  7. elif ada says:

    >Tez zamanda ciksin da Bilge'nin canini acitmasin o dis… Ama cikinca ne guzel mamisler yiyebileceksin minik melegim. Insanin azi disleri olunca daha guzel cigneyebiliyor…

  8. >ya aşkolsun füsü , bi de soruyosun.bensiz olur mu

  9. >sağolun filizcim ve umurcum.valla 2 azı bile fayda etmişti,elma yemeye başlamıştı yavastanöpüyorum

  10. Başak says:

    >şulecim diğer dişlerini rahat çıkarttıysa köpek dişlerinden de korkma.Ada çok rahat çıkartmıştı.Sadece diğer dişlere göre biraz yavaş büyüyorlar.

  11. >inşallah öyle olur başakcım

Leave a Reply

