>Bilgoşko 19 aylık

>

Sanırım aspiratör başı uyutmalarından biri🙂
O günler geçti çok şükür.Allah yeni bebeği olanlara kolaylık versin.
Bizim kuzu 19 aylık oldu çok şükür.
Şimdilerde ne aktivite yapsak merakındayız.
Miniminnacıktı,2 kilocuk,bi de 200 gramcık,ama cin gibi bakıyordu maşallah.
İlk altını değiştirirken ağlamıştım bacakları kırılacak diye.
Şimdi o bacaklar oraya buraya tırmanıyor,karyolada zıplayıp zıplayıp hoooop oturuyor.
Arada altını değiştirirken,gazı çıksın diye yaptığımız bacak egzersizleri geliyor aklıma gülümsüyorum🙂
Yeni ne kelime söyleyecek diye tetikteyiz.
Babanın adı ne diyolar,diyoruz,Abici (Alpaslan) diyor ,kopuyoruz.
Şrek1 eşek şarkıları dinlemekten gına geldi 2 gündür,ecdeda ve eşet demeyi öğrendi o sayede ama bizi de baydı.
Ha bu hafta ilk kez onu almaya gidince bana sarıldı,hiç takmıyordu bizi,gerçi buna çok seviniyoruz ama koymuyor da değil hani.
Bugün omlet yapalım beraber kızım dedim,karıştırdı,tavaya yağ sıktık beraber,Açalya‘nın önerisiyle,kendi yapınca hakkaten daha kolay oluyormuş,Aferin kızım ne güzel yapmışsın repilikleriyle yedik çok şükür ağzına koymadığı omleti,gerçi ben hep peynir de koyuyordum,bu kez sadece süt ve un ekledim.
Fonda görülen 5 adet sınıfın x yaklaşık 40 desek 200 kağıt beni bekliyor okunmak için.Bi başlasam……..
Bunları da kestim şu sakızımsı blutackle yapıştırdık beraber.Ama sonra onları söktü,hatta ağzına attı.Aklıma da gelmişti.
This entry was posted in 19.ay, dil gelişimi, gelişim. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Bilgoşko 19 aylık

  1. kirazsevdasi says:

    >ne gunlerdi gercekten degil mi.her gun bir gun daha buyudugu icin sukrediyorum,biz de sizin kadar olsak bi =)sevgiler.

  2. Deniz says:

    >nice 19'lara:) bu arada çok tatlı bir fotoğrafmış bu

  3. Batıkan says:

    >Evet ya nasıllardı diimi😦 bende fotoğraflarına bakınca anlıyorum zaman çabuk geçiyor malesef😦

  4. elif ada says:

    >Nice 19 aylara, yillara….

  5. Emine says:

    >Bigeciğim 19 ayını kutluyorum nice 19lara inş.Bu arada sizin çorbadan yaptık,Gülce koca bir kase hüpletti.öpüyoruz…

  6. Başak says:

    >resim ne kadar güzeeel,çok tatlı.Çok özlüyorum bebiş hallerini valla.nice aylara,yıllara şulecim.öpüyorum.

  7. füsfüs says:

    >beraber omlet yaptınız demek, elinize sağlıkbattaniyede sallanıyor, ağzında da biberon pek keyfine düşkünmüş walla, zor zamanlarmış ama geçti neyse ki:)

  8. >19.ayınız hayırlı olsun..Güzel bilgeciğime maşallah..Şimdi okuyunca düşündüm de gerçekten zor zamanlardı,annem bana yakın oturmasına rağmen ilk bir hafta bende kalmıştı,geceleri uyandırıyordum 'anne yiğitin altı değişecek diye ' şimdi gülüyorum ama minicikti korkuyordum birşey olur diye..Şimdi hepsi birer abi,abla oldular..hepsine kocaman maşallah..Bilgeyide kocaman öpüyorum..

  9. >Buyuyorlar🙂 Kolay gelsin

  10. >hepinize çok teşekkürler.Bilge öpüyor sizi.

Leave a Reply

