>eşleştirme 33-1/3

>

Montessori mail grubunda files bölümünde paylaşılmıştı çeşitli eşleştirme kartları,meyve ve sebzeler Füsfüs’ten.
Hayvanlar başka bir arkadaştan.Daha var yazdırdıklarım ama ancak bu kadarıyla uğraşabildim şuan.Mukavvayı kes,yapışkanlı asetatla kapla…Kenarlarını bantlama işi kaldı.
Bunlar da eşleştirme kutuları🙂 hahaha
Süt kutuları kendileri.
Veeeeeeee bu da puzzle (niye yapboz demiyorsak)
Bir dergiden aldım,daha değişik resimlerle çoğaltacağım inşallah.
Çarşamba öğleden sonrası boş olan anne kızını uyutur bunları yapar.
Haa bir de sabah yaptığı pilavı fazla bulunca bir kısmını un ,yumurta ve yoğurt ilavesiyle yayla çorbasına dönüştürür.Tam da 7 lerde geridönüşüm filan işliyoruz,çevreyle ilgili ünite:)
This entry was posted in 18.ay etkinlik, 19. ay etkinlik, 19.ay, eşleştirme, eşleştirme kartları, laminasyon, mutfak. Bookmark the permalink.

21 Responses to >eşleştirme 33-1/3

  1. Batıkan says:

    >Yahu benim elim neden iş eşleştirme oluna hiç ona gitmiyor yaa!!! Neden se içimden yapmak gelmiyor bunları oysa çokta güzeller ama, zor mu???:):):)

  2. >yok yok bu çok basit😀

  3. elif ada says:

    >Kutular da resimler de harika olmus Sule. Ellerine saglik… Ada iyi ki blog sayfalarina bakamiyor. Boyle becerikli anneleri gorseydi, kesin beni reddederdi

  4. GÜLCAN says:

    >bende istiyorum yapmak ama yazıcı olmadığı için çıktı alamıyorum çok güzel olmuş degilerden kesip yaptım ama eşleştirme kartı değil

  5. >Çok güzel bir çalışma olmuş, Ellerine Sağlık..

  6. >Sulecigim iyi eglenceler bebisinle sana. Nasil; zevk almaya basladin mi? :)))))

  7. >yavaş yavaş almaya başladım,haklıymışsın:D

  8. >umurcum yok ya estagfrullah.

  9. >gülcan hoşgeldin senin bebeğin kaç aylıktı ki.bi bakayım bloguna.resimli kartlar da çok faydalı.eline sağlık

  10. >güneşcim teşekkür ederim.

  11. kirazsevdasi says:

    >ne guzel seyler yapmissiniz,biz de o gunleri heyecan ve artik sabirsizlikla =) bekliyoruz

  12. füsfüs says:

    >çok güzel olmuşlar, ben o eklediklerimi daha kendim yapamadım, benim sorunum da çıktı alamamak, evdeki dandik, yakınlarda da yok, merkeze inince de unutuyorum hep.sen bayağı çalışmışsın bu ara, yapboz da çok güzel olmuşben niye bu aralar tembelim ki?

  13. füsfüs says:

    >aa bi de şu 33/ 1-3 ne ola ki?bi de kenarları niye bantlıyorsun, biraz büyük tut asetatı ön arka birbirine yapışsın, ben öyle yaptım hep, hiç açılan olmadı daha

  14. Demet says:

    >kutu fikrini hemen araklıyorum :)güle güle kullansın bilgecik,

  15. şule says:

    >seri yapcam eşleştirme 2 bu aslında , film adlarını düşündüm,çıplak sihal geldi aklıma, vardı ya çıplak silah 33 1/3😀

  16. şu says:

    >sağolun demet ve kiraz.kiraz hiç takma su gibi geçiyor valla gunler

  17. Anonymous says:

    >haklısın füsü ya eskileri ben de öyle yapmıştım. bu ara bantla cok ugrastım aklım ona gitti zahir😀

  18. füsfüs says:

    >şule, şu, adsızgitgide yok olmuşsun, çok güldüm yaa:))

  19. Emine says:

    >Şulecim kutu fikri çok güzelmiş gerçekten evde varken bende yaptım çok hoş oldu.ellerine sağlık

  20. Sen Gelince says:

    >İlk kez geldim ama sanırım kopya çekeceğim:)

  21. >Şulecim ellerine sağlık, kutular çok akıllıca olmuş, fikrini aldım gittim haberin olsun:)özden&can

Leave a Reply

