>fotos

>

Eşleştirme kartlarını inceleyen Bilge.Sonuç başarılı.”Aynısını göster kızım .” komutuna uydu.
Boyunca kule yapan Bilge.Destek ile tabi.Özellikle bir alttaki parça tutulacak.
Kendi kendine yuvarlaklar yapan Bilge.
“Ne çizdin?”sorusuna tanıdığı kişilerin,nesnelerin adını söylüyor cevaben.
Dil çıkaran Bilge🙂
Poz için gülmeye çalışan Bilge.
Bu da.
Bu da🙂
Bu kalitesiz webcam fotolarından kurtar beni Nuran,canımsın !!!! (kızkardeşim kendisi)
Bilgesözlük:
caca : çadır
çıtçıt 1 : kuş
çıtçıt 2 : yumurta
ebbeAlla : ezan
manna : mandalina
dit : git
dit tit tit : git
men : ben
men : benim
men ( karşısındaki kişinin göğsüne elini koyarak ) : sen
This entry was posted in 19.ay, dil gelişimi, foto, oyun. Bookmark the permalink.

14 Responses to >fotos

  1. >canım çok şeker aslında birde çocuk sözlüğü çıkarmaları gerekiyor:))

  2. Başak says:

    >poz verdiği resimler çok tatlı özellikle ilkine bayıldım.çok şebek bu kızlar valla.Ebbealla da çok iyiymiş Ada da "hoca hoca amin" diyor ezanı duyunca.ikinizi de öpüyorum canım.

  3. suinci says:

    >hakikaten gülme asamaları çok cici…yapışkanı sormuşsun şuan için elimde pritt var onu kullanıyorum herşeye.

  4. Batıkan says:

    >Çok güzel bütün pozlar🙂 ben blog şablonunu ve yukarıda ki resimleri de çok beğendim ellerine sağlık..

  5. Emine says:

    >Şulecim ebbealla çok güzelmiş ya bizimkide amin diyordu bir ara ama demiyor artık…

  6. füsfüs says:

    >aaa değişmiş burası:)) güle güle oturunbu bilge tam cimcime olmuş, annesi gibi de esprili olacak bence öyle hissettimöptüm sizi

  7. asyaselda says:

    >:)bilge de kalem sevenlerden :)asya yuvarlak çizip bazen çiçek bazen diye diyor.yakında okuyup yazacaklar ve biz her anlarına şaşırarak ve sevinerek şahit omaya devam edeceğiz..sevgiler

  8. >Bilgeciğim tebrikler boyunca kulede çok başarılı gördüm seni, çok tatlısın maşallah.

  9. elif ada says:

    >Cok guzel olmus yeni sayfaniz. Renge bayildim, Bilge zaten harika…

  10. >şulecim hayırlı olsun yeni sayfa.artık yeni makinede ulaştı mı eline,yakarsınız ortalığı ana kız:)bilge webcam de bile böyle tatlı ya,dahasını düşünemiyoruz🙂

  11. >sağol meraklıbeti,sağol başakcım hocahoca amin de süpermiş:D ben de öpüyorum,

  12. >sağol suincicim,yapışkan alcam da,dedim zararsız mararsız bişey varmı.prit alayım ben de o zaman.melikecim sağol.eminecm sağol,füsuncum teşekkürler,inşallah canım :)hoşgeldn seldacım,çok güzel hergün yenibirşeylerine şahit olmak.

  13. >güneşcim sağol , umurcum sağol,o senin harikalıgın:)remziyecim sağol,ya sorma kardeşim ödevim var dedi götürdü makineyi😦 yuvarlak çiziyo kısmını sana ithafen koymuştum aslında🙂

  14. >hahaha bak buraya geri gelmenin faydaları.yuvarlak da çizerim,eğri de diyo yani:)harikasın ya,çok alındım:)

Leave a Reply

