>öğretmenler günü

>Peygamber mesleği diye geçer bizim meslek,onun için mi çok kutsal gelir bilmem.
Hz.Ali de “Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum.” der , şimdi ben niye üşeniyorum o zaman çok kıymetli ilk öğretmenim Oya Tanrıverdi’nin numarasını bulup aramaya.

Meslektaşlarımın gününü kutluyorum,ayrıca blog arkadaşlarım anneyiz ve onların ilk öğretmenleriyiz.İşimiz gücümüz onlara birşeyler öğretmeye çalışmak değil mi?Hem yeni bilgiler,onun adı,bunun kullanımı vs.,hem de nasıl özgüvenli yetiştirim,karakterini nasıl sağlamlaştırırım çabası.Yalnız mı uyusun,yoksa bizim yanımızda mı?Tuvalet eğitimine başlasam mı,yok daha değil,baskılanmasın mı?araştırmalarımız….Bitmez.
Okulda yaptığımız iş de tamamen aynı,çoğu zaman öğretim olmakla beraber,nezaket,paylaşma gibi değerleri öğretmeye çabalamamız,örnek olmaya dikkat etmemiz.
Yarın okullar tatil Erzincan’da da.(Devamsızlıkların fazla olması sebebiyle,malum grip…)Bayram sonrası başlayacağız nasipse.Ama yarın okulda olsaydık,dersine girdiğim öğrenciler kutlayacaktı çoğunlukla,geçen sene o kadar emek verdiğimiz adamlar dersine girmeyince selam bile vermez,hep denir ya”Öğrenci milleti nankör.”diye,şahit oluyor insan çoğunlukla.
Ha hoşlukları yok mu,dolu.İlerde hangi mesleği seçecekleri konuşulurken,senin mesleğini seçeceklerini söylüyorsa bazısı,verdiğin örneği,aynı sahneyi hatırlatarak anlatıyorsa vsvsvs…
Bir daha dünyaya gelsem gene öğretmen olurdum diyecek kadar erdemli miyim bilemiyorum.Hep yakınırım,masa başı işim olsa,bizim memur gibi otursam,takılsam internette diye.Yorucu bulurum,maaşı az bulurum,şartları kötü bulurum,ama mesleğimizin verdiği haz başka,hele de verdiğini alan öğrencin çoksa,hele de dersinizi seviyorlarsa…
…………………………………
Bizimki bebeğine parfüm sürüyor.
Kendine de🙂
Roll on bille sürüyor.
Bu da acak(ayıcık)lı havlusu.
This entry was posted in özel günler, Bilge Bilge, foto. Bookmark the permalink.

15 Responses to >öğretmenler günü

  1. >Toplum olarak ve devlet olarak ögretmenlerimize sahip çıkmalıyız.Ulu önder Atatürk; Ögretmenler ! Yeni nesil sizlerin eseri olacaktır, demekle ögretmene yüklediği sorumluluğu anlatmıştır.Öğretmenler Günün Kutlu Olsun.

  2. Batıkan says:

    >Öğretmenler günün kutlu olsuın canım..Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır..öptüm canımm o kızçeyi daha çok ama😉

  3. Deniz says:

    >kişisel bakım eğitimini almış :))ilk bakışta parfümü bebeğine içiriyor sandım bu arada…

  4. Deniz says:

    >Ya tam kapattım, aklıma şu geldi:Sen bütün sene uğraş didin…24 Kasım'da okullar kapalı olsun… Tabii bişey beklediğinden değil ama, insan boynuna sarılan, örtmmmenim örttmenim, ögretmenler gününüz kutlu olsun diyen öğrenciler görmek ister herhalde

  5. Deniz says:

    >Ya tam kapattım, aklıma şu geldi:Sen bütün sene uğraş didin…24 Kasım'da okullar kapalı olsun… Tabii bişey beklediğinden değil ama, insan boynuna sarılan, örtmmmenim örttmenim, ögretmenler gününüz kutlu olsun diyen öğrenciler görmek ister herhalde

  6. GÜLCAN says:

    >Öğretmenler gününüz kutlu olsun.. Her meslekte olduğu gibi sizin meslekte zor elbet.. insanla uğraşıyorsunuz kolaymı! her telden çocuk vardır biz evde bi taneyle başedemiyoruz Allah sabır versin..Her şeye rağmen kutsal bir mesleğiniz var..

  7. asyaselda says:

    >öğretmenler günün -günümüz kutlu olsun:)

  8. ALPİ says:

    >Ogretmenler gunun kutlu olsun

  9. Şule says:

    >Güneşcim,Melikecim,Denizcim,Seldacım,Elifcim hepinize çok teşekkürler.Deniz haklısın valla,açık olsa hiç fena olmazdı:)

  10. Şule says:

    >Gülcan sağol teşekkür ediyorum,bloğunu kurcaladım biraz,eşin askerdeymiş,kolaylıklar diliyorum.Elacığı öpüyorum.

  11. GÜLCAN says:

    >Çok teşşekür ederim canım.. Her zaman beklerim🙂

  12. >Canım,öğretmenler günün kutlu olsun.Bilgede pek süslü maşallah,bebeğimize bile parfüm sıkıyoruz:) güzel kızımı çok öpüyorum.

  13. elif ada says:

    >Öğretmenler günün kutlu olsun Şule. Bu arada Bilge'nin parfümlü fotolarına bayıldık. Opuyoruz mis kokulu kizini…SevgilerUmur & Ada

  14. Emine says:

    >Ya bu parfüm olayına Gülce takmış durumda hele roll on gördün aç aç diye deli oluyor.Öğretmenler gününüz kutlu olsun canım…

  15. Anonymous says:

    >Umurcum,Filizcim,Eminecim teşekkür ediyorum,biz de öpüyoruz sizleri ve Adayı,Yiğiti ve Gülceyi.

Leave a Reply

