>:)

>Tatil sonrası sendromu.
Gece geç vakte kadar oturmaya alışmış bünye nerdeyse sabahlar,bir de üstüne üşütmüş yavrunun burnu tıkanıp sinirlenip uyuyamayınca ara ara kalkar ve en sonunda da erkenden uyanınca bu sendrom durumuna düşer.
…..
Son 2 gündür alt azısı iyiceboy gösterdi,ağzında sakız var sanıyorum bazen🙂
…..
2 kelimelik cümle mi kuruyor ne ?
-Baba de (gel) .
-Mo mo aç (gece yatmadan önce söyledi,epey güldük,ama anlamadık hangi kanal hangi program istediğini)
….
Kalkmalıyım,eşeddak diye tutturdu gene,Şrek izleyecekmiş.
….
Ek:Bir kitabı var içinde tren.Onu bulmuş çuçu aha🙂 diyor.

This entry was posted in dil gelişimi. Bookmark the permalink.

5 Responses to >:)

  1. füsfüs says:

    >eşedak mı:)) yerim onu ben çok güldüm walladefne de dün top aynadık gibi birşey dedi ama ben hala cümle kuramadığını düşünüyorum, tesadüftü sanırım

  2. >Begümde dişlerini sıkıyor, halen 6 dişimiz var bizim.

  3. >evet füsuncum,eşet diyordu,ecdeda diyordu,2sini birleştirdi mi ne ,eşeddak .valla tetikteyiz🙂 cümle bekliyoruz.Aslında tek kelimelik cümle de olur dilbilgisi kurallarına göre ama😀

  4. >güneşcim o azılar baya fayda ediyor ya turşu bile çiğneyebiliyorlar😀

  5. ZeyNes says:

    >Bu kızın keilemelerine hasta oluyorum ben yaw..ne tatlı benzetiyor:)

Leave a Reply

