>durum raporu

>Bir tatil sonrası adaptasyon zor olsa da başladık.
En nihayetinde yazılılarımı okuyup girdim e-okula.Allah’tan sınıf öğretmenliğim yok,okudukları kitap adlarını filan da girmem gerekirdi yoksa.
Bilge 2 sabahtır men diyerek elini göğsüme koyuyor sabah bırakırken,sen de gel diyor yani😦 Tatilin suçu.Hiç takmıyordu yoksa.Yengesiyle dolaşıp duruyor mutlu mesut 170 m2 evde akşama kadar :)Bir eli yağda , öbürü balda,her istediğine okey,canım cicim,öğlen kuzenler geliyor,yemek yerken alkışlar,tezahüratlar,değmeyin keyfine,akşam gene bir araya geliyoruz,ya onlarda ya bizde🙂
Yaklaşık bir haftadır tuvalet eğitimi konusuyla haşır neşirim.
Bu sabah kaka dedi yavrum ve götürdüm yaptı🙂 Bir sevinç furyası , sifonu çekti,bay bay yaptık, blog okumalarımdan baya bişey öğrenmişim :)Akşam da çiş dedi ama ben duyup kucağıma alana kadar yaptı :)Sanki iyi gidiyoruz çok şükür Allah’ıma,tesadüf değilse tabi bunlar.
Zira 1 yaşında çocuğa renk öğretip,tesadüfen gösterince pek sevinmiş,arkadaşın yanında sorup,bilemeyince,anlamıştım durumu.
Kıymetli babam da okuyormuş meğer burayı,bugün kendini geliştirmek konusunda tavsiyelerde bulundu bana,anladım durumu tabi,sevgili (benden 1 yaş küçük) erkek kardeşim 2. üniversiteye başlamış Sosyoloji okumaya.Napim baba ya , ben biraz tembelim bilirsin,Kardeş Wc de bile kitap okur,hatta yazın gördüm 2 kitap vardı🙂 Benim banyoda da sözlük var ama kırk yılda bir bakarım.
İnsan bazen biniyor bir alamete,Eh be Şule daha yakın bir yerde çalışamaz mıydın memleketine,nasip diyor,kısmet diyor,avutuyoruz kendimizi.Bazen kendim ettim kendim buldum şarkısını söylüyoruz (Allah söyletmesin)

Bu sıra pek değişik kelimeler söylüyor Bilge,hatta ne söylesek demeye çalışıyor.

Bilgesözlük:
Acaca –> acıdı
Açık
beşşi –> bekçi
acak –> ayıcık
fok –> yok🙂

Çok komik , çok keyifli bir süreç.

Haa , bir de İngilizce şarkı söylüyor , Shrek1 den I’m a believer adlı şarkı. abila,abila ……Önce abla diyor sandım , baktım şarkıda da aym e biliva diyor British British🙂

This entry was posted in dil gelişimi, günlük, gelişim, tuvalet eğitimi. Bookmark the permalink.

12 Responses to >durum raporu

  1. ZeyNes says:

    >Tuvalet eğitimine başladınız demek,evde olduğumuz dönemde bende ufaktan yokladım ama havalar soguk gidince biraz daha erteledim.Sizdeki gelişmeleri yazarsan sevinirim.abila diye şarkı söyleyen güzel gözlü kuzumu öperim:)

  2. >Tuvalet eğitiminde süreklilik şart, ben tam zamanlı çalışınca pası babannesine verdim ama yaza kalacak gibi..Bende okuyamayanlardanım…

  3. elif ada says:

    >Turkceyi cozmus, Ingilizceye gecmis bu akilli bidik. O guzel sesinden abila sarkisini duymak isterdim…

  4. Batıkan says:

    >biz de şarkı söylüyoruz ama türkçe henüz :)bakarsın blogta🙂 yerim ben onu yaa wc🙂 eğitimine de maşallah ielerleme var daha biz de tık yok :):)öptüm canımm…

  5. Emine says:

    >Tuvalet eğitimine başlamışsınız ne güzel biz başlamadık henüz.Bayramlar tatiller araya girdi.Ben biraz daha bekleyeceğim galiba.Bilgoşum ingilizceyide çözmüş yerim ben onu ne tatlıdır ya.

  6. Başak says:

    >şulecim ne güzel ya erkenden başlamışsınız tuvalet eğitimine.Biz de daha tık yok.

  7. >Şulecim,bizim küçük klozette banyoda öylece duruyor,arada kıyafetleriyle oturuyor yiğit ama daha siftahımız yok.aslında tuvaleti gelince poposunu tutup ee diyor ama o arada yapıyor oluyor tabi:))

  8. füsfüs says:

    >şule o renk sorma hikayesini biliyorum kkda anlatmıştın o zaman da çok gülmüştümaferin bilgeye yaa, hepsinden önce öğrenecek tuvalete gitmeyi, bizimkiler tembel çıktı

  9. esra says:

    >wc eğitimi bence çok iyi gidiyor. başlarda hep tesadüf olurmuş herşey.. tesadüfler sonucu mantık gelişir ve arada ilişki kurarlarmış.. kazalar seni yıldırmasın.. ben beceremedim, uğraşadım, pes ettim.. sen devam et.. süper !

  10. asyaselda says:

    >biraz sıkıntılı ama güzel bir süreç ve siz aşama kaydetmeye başlamışsınız bile biz yaz başında başladık ve hala aksaklıklar devam ediyor sabır birazcık:):):)

  11. ElfAna says:

    >Kolay&eglenceli olacak sizin bu surec galiba:) Aksana da bayildim:)

  12. şule says:

    >hepinize teşekkür ediyor öpüyorum arkadaşlar.iyi gidiyorduk.koşturarak gelmeye de başlamıştı çişi gelince, ama😦 bugun hep altına yaptı terrrrrrrrbiyesiz🙂

Leave a Reply

