>aşı azı

>

Dün gittik 18.ay aşımızı 2 ay gecikmeli olarak yaptırdık.
Hemşire bizi”Üzerini giyinip çıkarabiliyor mu?”sorusuyla şaşırttı.”O hangi ayın yetisi?”dedim,artık başlar dedi.Bilge pijama ,pantolon giymeye heves ediyor,ama en çok üzerini çıkarmaya hevesli.
Farkettim ki,ilk aylarda ay ay gelişim tablolarını takibediyordum,şimdi……..
Sabah ailecek mantı yaptık , Özdenciğimin tarifiyle,biraz az pişirmişim ama olsun aldente yemiş olduk🙂
4.azı patlamış,mutlu ve gururluyuz.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to >aşı azı

  1. Batıkan says:

    >Aaa mantı deyip durmayın yahuu çatlıyazaaamm :)Bizim de bu ay sonu aşımız var zoraki yaptırırız artık,Batıkan'da giyinip çıkarmaya merak sardı şu ara😉 bir kolunu sokuyor olmuyor ötekini çıkartıp öbürünü sokuyor :):) uğraşıp duruyor anlayacağın🙂

  2. GüCüBe says:

    >Afiyet Olsun.Bu ay begümünde karma aşısı var, ama hiç hastaneye gitmek istemiyor, her gittiğimizde bir şifa kapıyor.

  3. suinci says:

    >benimde canım çekti şimdi ne yapcaz?olsun ben az pişmişte yerimm…:))kıyafeti mutlaka gösterin ve destekleyin ilerde çok işinize yarıyor…en sevmediğim anne davranışı dur yavrum ben yapayım…:P

  4. ElfAna says:

    >Ooo, gecmis olsun rahatsiniz artik:)

  5. elif ada says:

    >Afiyet olsun Bilgecigime… Umarim sorunsuzca cikar yeni disi …

  6. meldi says:

    >Merhaba Şule bilge yine giymeye heves ediyormuş.bizimkisi hiç ilgilenmiyor giyinme soyunmayla. Ben kendi yapsın diye bekletiyorum ama anne yapsın diye bağırıyor😀 üstelik benim sıpa 24 aylık oldu

  7. füsfüs says:

    >defne de giyinip soyunmaya çalışmıyor hiç, daha erken değil mi yaw?dişiniz hayırlı olsun bu arada

  8. Özden says:

    >Ohhh afiyet bal şeker olsun, bol bol yesin yeni dişi ile güzelcene yesin kuzuş…SevgilerÖzden&Can

  9. >Afiyetler olsun.. Azı dişinizde çıktı rahatladı Bilge hanım..Yeni dişiyle tüm mamaları afiyetle mideye indirsin kuzucuk..

  10. Demet says:

    >ben bayıla bayıla yer diye mantı yapınca bizim sıpa burun kıvırdı neye ne tepki vereceklerine emin olunmuyor hiç..afiyet olsun biggaya yeni azınız hayırlı olsun🙂

  11. >melikecim buyur ben sana yapar yollarım şekerim.güneşcim evet ya insan hep çekinerek gidiyor,hiç bi yere dokunmak istemiyor.inşallah kazasız belasız atlatırsnız.suincicim buyur az pişmişe gelll.elifcim inşallah rahatız.bi deköpek dişlerini atlatsaydık hayırlısıyla.

  12. >umurcum amin sağol canım.melekcim hayret soyunma kısıyla da mı ilgilenmiyor.füsü sağol hakkat ya bana da erken geliyor .özdencim tariflerin ilham veriyor.devamını bekliyoruz:)odil sezen sağolasın cnm.demetcim sağol.hakkaten sağları solları belli olmuyor.yarın yapsam yemez belki.

Leave a Reply

