>yaban mersinli kek

>

Akşam yatıcaz.Karyolanın üstüne çıktık.”Allah Allah” diyor bişey arıyor.”Aha” diyor buluyor.”Dede”,meşhur dedeli masal kitabını arıyormuş meğer.Okuyoruz biraz.Daha dorusu ben okumaya çalışıyorum,o habire çeviriyor sayfaları.Yeni sayfadan uyduruyorum resme göre bişeyler.
Dün yaban mersinleriyle bişey yapayım dedim,ne zamandır aklımda da,kurabiye mi yapsam,gidip muffin kalıbı mı alsam kararsızlığıyla kalmıştı.Neticede kek yaptım,içine tereyağı,süt kaymağı,süt,az mısır yağı,ceviz ve ıslatılmış yaban mersini koydum.Çokodamla görünümünde yabanmersinli kekim oldu.
Bir de poğaça patlattım,Bilge peyniri görür de yemez diye içine kattım,peynir alt tabakanın azıcık sertleşmesine yol açtı.Normal poğaça şekli verdim,yumurtasını sürdüm,susam dökme işini çay kaşığı yardımıyla Bilge ile birlikte yaptık.
Haa bunlardan Bilge yemiştir , dişleri de çoğaldı diyorsanız , evet birer ısırık aldı🙂
This entry was posted in dil gelişimi, mutfak. Bookmark the permalink.

8 Responses to >yaban mersinli kek

  1. suinci says:

    >bir gececi daha…bu saatlere kadar otur blog yaz sonrada sabah bilgecik üstünde zıplasın uyanama…oh mis gibi puaça da koktu…😀

  2. şule says:

    >sorma canım hatta,msn de laklak yap.yarın nasıl kalkcam diye düşün.bi de asacak çamasırların,yıkayacak saçların olsun.bi de yarın kızkardeşin gelecek olsun.yemek hazırlsam mı hesabı yap.peh pehhh

  3. GüCüBe says:

    >Merhaba, ellerinize sağlık, yaban mersini'ni begüm sevmedi, ama kek içinde kullanabilirim bende, bir de tarif olsa..:)

  4. Batıkan says:

    >Aaa ama yaa yerli malı haftası size evde oluyoır sanırım ayy ben geliorum hemn :):):o suratı bir ısırabilirmiyim acaba🙂

  5. >Canım,ellerine sağlık.çok güzel gözüküyorlar..Bilgeciğim hepsinden güzel..Çok işin varmış bugün.Allah kolaylık versin.öpüyorum.

  6. Deniz says:

    >son fotoğrafı ne güzel yakalamışsınız, bayılıyorum bu cücelerin komik mimiklerine

  7. elif ada says:

    >Harika olmuş ellerinize sağlık. Bir ısırık bile aldıysa kar kardır değil mi? Anne olunca resmen lokmaları saymaya başlıyor insan.

  8. esra says:

    >ellerine sağlık ! tam da canım tuzlu birşeyler çekiyordu, yazını okudum.. olmadı şimdi !

Leave a Reply

