>işim

>

Akşam oturuyorum laptop başında,”eşim,eşim”demeye başladı,anlamadık.Elimden tuttu kaldırdı,bilgisayarın başına oturdu.Kuzeni çözdü olayı,işi varmış meğer hanımefendinin🙂
Benden sonra odaya amcası geldi,onu da kaldırdı aynı “işim” nidalarıyla.
31 Aralık,2009’un son günü.Benim için 2008 ve 2009’un anlamı büyük,kızımlı geçti zira.2010 da hepimiz için hayırlara vesile olur inşallah.Vatanımız için,ailelerimiz için,eşimiz dostumuz için…
Sevgili blog arkadaşlarım,blogcanlarım nice senelere,çocuklarımızın okula başladığını , sözlendiğini ,evlendiğini de paylaşır,torunlarımızı da yazarız buralardan inşallah.Hohhohhoh😀

This entry was posted in özel günler, Bilge Bilge, dil gelişimi. Bookmark the permalink.

8 Responses to >işim

  1. Demet says:

    >iyi seneler şulecim sağlıkla mutlulukla :))

  2. Başak says:

    >Amin canım amiiiin:)))

  3. Mlke-Btkn says:

    >mutluu yıllaarrr…

  4. Irmakbebek says:

    >inşallahhhhh,sağlıkla…

  5. >Ben onun işini yiyimde işsiz kaldım. Kopar onu benim Şule'm yaa..Çınar'ı ablam gel koparcam seni diye diye mıncıklıyor. Şİmdi gel annem öpicem dediğimde kopar diyor bana. Şİmdi sevdiriyorlar biraz büyüyünce dokunamayacağız nasılsa gel fırsatı kaçırmayalım

  6. füsfüs says:

    >iyi yıllar canııım…

Leave a Reply

