>baby einstein ?

>http://www.agubugu.com/VideoPlayerShare.swf?u=BFdHSldPXxI=

http://www.dailymotion.com/swf/x3fyyv&related=0
Baby einstein

Hepimizin bildiği baby einstein dvd leri.
Blogcuanne şu yazısında bahsetmişti baby einsteinlardan,aslında eğitici değilmiş diye.
Onun da dediği gibi ben de bari bunları izlesin birşey izleyecekse mantığını güdüyorum.

Bilge izlerse Eşşeddak ‘tan (Shrek 1) başka bişey izlemez.40 yılda bir luli ister.O kanalı da ben sevemedim,Babyfirst ve Baby TVlere kıyasla renksiz,şarkısız,kalitesiz geliyor bana.

Her gelin kızın rüyası zetina dikiş makinası gibi,Baby einstein dvd leri de yeni nesil annelerin rüyalarını süslüyor.Hep aklımdaydı,eşime sürekli söylüyordum.Zaten torrent usulu film indiriyorsun,pc hep açık,bir de bu dvd leri indir.El attım olaya.Rapidshare’den dosya indirme programları var,sıraya koyuyor.

şunu indirdim.

şurada da baby einstein linkleri var.Bakalım sıraya koyacağım.Hepsini indirip,birleştirip açmak gerekiyormuş.

O arada brainy baby adında başka bir setle tanıştım.Türkçeye çevirmişler sanırım.
şurada da onların linkleri var.

Bir deneyeyim bakalım.

This entry was posted in çocuk eğitimi, medya, pc. Bookmark the permalink.

6 Responses to >baby einstein ?

  1. asyaselda says:

    >bende duymuştum eğitici olmadığını hergün yeni şeyler çıkyor dün harika dediklerine yarın aa hiç bir işe yaramıyor diyorlar:)neye inanacağımızı şaşırdık sanırım doğru olan içimizden gelen sesi dinlemek

  2. asyaselda says:

    >canım bana adres verebilirmisin sana türkçe olandan bir kopya yollayabilirim:)sevgiler

  3. >Paylaşımın için teşekkürler. Asyaselda'nın da dediği gibi uzmanlar bugün harika dediklerine yarın tu kaka diyebiliyorlar. Malum duygusal bir dünyada yaşıyoruz para para para

  4. >eğitici olabilir de olmayabilir de.her çocuğun öğrenebileceği şeyler farklıdır.ama denemekte fayda var.blog ve banner çok hoş.bilgişkoyu daha güzel yansıtmış.aştık bu aralar kendimizi senle ben😛 öpüyorum,iyi geceler..

  5. meldi says:

    >Kuzuları bilgisayar yada Tv den tam olarak uzak tutamıyoruz. En azından bunları seyretmeleri banada daha iyi geliyor. Eğitici olduktarı tartışılır tabi. Benim kuzu geceleri sea horse diye sayıklıyor bazen . Bizde azcık da olsa eğitici olmuş gibi :p

  6. >seahorse😀 çok komikmiş melekcim.seldacım sağol ya zahmet olur sana.xenocum haklısın herşey para,bizler de pek düşkünüz cocuklarımıza,tam sömürülecek zümre.remzoş haklısın,sağol bu arada.beni bilmem de sen aştın🙂

Leave a Reply

