>yogurt yemeyen çocuga cacık

>

Mevsim salatalık mevsimi değil ama,yoğurt yemeyi reddeden ,ayran da içmeyen yavruya,ya yoğurt çorbası ya da cacık yoluyla yedirilebilir herhalde yoğurt.Ki ne kadar kaliteli bir besin olduğunu anlatmaya gerek yok.Örneğin ishal olan çocuğa yogurt tavsiye ediliyor.
Yoğurda acı diyen Bilge,cacığa ititraz etmiyor.Az miktarda hormon almış oluyor ama gece de süt içmediğine göre,kalsiyumu birşekilde alması gerek diye düşündüğümüzden,arada cacık yöntemine baş vuruyoruz .

This entry was posted in bebek mutfağı, mutfak. Bookmark the permalink.

11 Responses to >yogurt yemeyen çocuga cacık

  1. Deniz says:

    >İyi aklıma getirdin :)ben de bayılırım cacığa…

  2. Başak says:

    >Ada uoğurdu ve bütün türevlerini çok sever.Cacığada bayılır.Dediğin gibi mevsimi olmayan şeyleri yesin istemiyorum eve almam zaten ama babannesi yediriyor.Kar zarar ilişkisini düüşünürsek az miktarda hormon alması hiç kalsiyum almamasından iyi olabilir.Zaten koruyamıycaz onları kötü besinlerden ama süre ne kadar geç olursa o kadar iyi:)öptüm

  3. Emine says:

    >Şulecim bizimki ayran içiyordu,bıraktı.Hemen deneyeceğim cacığı inş yer.süt yok peynir yok nerden alacağız kalsiyumu dediğin gibi.

  4. >annecik,içine haşlanmış yeşil mercimek atmayı denedin mi hiç?bir taşta iki kuşa ne dersin?

  5. Özden says:

    >:) Acaba ayrana ne der? Cacık seviyorsa ayranı da beğenmesi lazım…

  6. >ayrana burun kıvırıyor özdencim.remziye denemek lazım,inşallah sever,dahiyane bir fikirmiş.çorbasını yedirememiştim.ama galiba yengesi geçen gün pilavını yedirmişti.eminecim dene,dediğin gibi süt yok peynir yok…başakcım evet kar zarar durumunu düşünürsek,doğru.ama daha az salatalık koyacağım artık,alıştı duruma.denizcim ben de çok severim.bir de sarmısaklı olsa.hanım yüzünden sarmısak da yiyemiyoruz,herşeye acı diyor😀

  7. elif ada says:

    >Ben hepsini denedim. Ada, ne yogurt, ne ayran ne de cacik yiyor. Corbasini da icmiyor. Cok fena cok

  8. füsfüs says:

    >yoğurda acı mı diyor, çok alem bu bilgeeşim yılbaşında cacık istedi, evde salatalık yoktu doğal olarak, almıyoruz çünkü, annem marul doğra ince ince dedi, güzel de oldu, bilge yer mi acaba öyle, ya da dereotlu?defne 10 gündür falan süt içmeye başladı çok şaşkınım ama alışmamışız ya vermeyi unutuyoruz çoğu zaman:)

  9. >haklısın füsunum ya,annem de demişti ama unuttum:)sizin süt vermeyi unutmanız gibi.maşallah kızıma.içsin darısı bize,herşey birden bire oluyor zaten,şarkıdaki gibi:)

  10. >Çınar süt yoğurda bu miss aaa pufff yorumunu yapıyor. Onun arkadaşı Bilgeşkomuzda acı diyor.Ne olacak bunların hali.. Füsümün dediğini geçen gün daha koyu kıvamda ben yaptım, işe götürdüm öğlen için. Tadan arkadaşlarımda çok beğendi. Ben marulunu bol koydum. Süzme yoğurt kullandım. 1 tatlı kaşığıda light mayonez ekledim. ( nasıl rejimdeysem ) bol dereotu ve kırmızı biber.. Tavsiye ederim.

  11. şule says:

    >hımmmmmmmm.süpermiş xenom.

Leave a Reply

