>Füsfüs’üm var ol :)

>Sevgili Füsuncum ‘un zarif ve naif kartı dün geldi okula.Nasıl mutlu oldum tarif edemiyorum.Arkadaşlara bahsettim,bakın sanaldan arkadaşım, dedim ,gerisini anlamışlardır.
Seni ve Defnoşumu çok seviyorum,iyi ki varsın canımcım.
Karta bayıldım,hele kenarındaki yıldızlar.En çok da güzel satırların.Hep klavyeden dökülenleri okurdum,el yazından okumak da ayrı bir keyif.

Bekliyorum , bana da yazmıştır diyordum,ama gelmeyince de umudumu kaybetmiştim açıkçası ,yoksa eski okul arkadaşlarına filan mı hazırladı o kartları diyordum .
Tekrar teşekkürler bitanem.
…..
Elfana‘dan taklit yapayım🙂
Biterken ,
6ların yazılısı hazır,inşallah zümre arkadaşım da hazırlamadı,yoksa birimiz boşa uğraşmış olduk.
Okul işlerim için bir blog açtım.http://www.erzincanmeliksah.blogspot.com/ .
Saat 3 ‘ e 10 var,sabah nasıl uyancam🙂
Birşey çalmıyor😀
This entry was posted in güzellik. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Füsfüs’üm var ol :)

  1. füsfüs says:

    >canım ya, aslında daha önce ulaşması gerekiyordu ama ptt yavaş sanırım onu anladım, bir de tatil girince bayağı sarktı tabisiz de iyi ki varsınız, öpüyorumburda da birşey çalmıyor:))) güldürdün gene beni

  2. ElfAna says:

    >hayirli olsun yeni blogun. Soyle velilerin falan bi kesfetse pek guzel olur:)

  3. Demet says:

    >füsuncuma buradan bi daha teşekkür edeyim ben de :)nasıl yetişeceksin 2 bloga hadi bakalım hayırlısı olsun şulecim

  4. >sağolun elifcim ve demetcim,füsü sağol ya,çok anlamlıydı kartın dostum

Leave a Reply

