>Sunshine blog dostluğu hadisesi

>

Efenim ödülümüz varmış,Sevgili balböcüğü Ensar Beranın anneciği Remziyeciğim yollamış,var olsun.Ben de seni dost olarak görüyorum canım , sıcaklığını , edebiyat parçalamalarını çok seviyorum.
Blog kardeşliği ve güneşışığıymış ödülümüzün(mimimizin mi demeli) adı , dalga dalga yayılan ödüllerden bir yenisi.
12 güzel insana gönderiyoruz ve onlara haber veriyoruz.
Buyurun dostlar buyurun,düğünümüz var dostlar şarkısı eşliğinde yolluyorum,sizi seviyorum,öpüyorum.
Daha vardı ama 12 olacakmış madem,napalım kader…
Biterken😀   Bu şarkı da Remziye için.(çok severim)

http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=546370
müzik – yaşar – o’nun vedası (çok mu kolay) | izlesene.com

>Son yazılıları yaptım,şimdi iş okuyup e-okula girmekte.Performans görevli notları,ders içi
performans notları,davranış notları…Okulun en yoğun zamanı şu son haftalar olur hep.Öğretmen arkadaşlara kolay gelsin.

>Dün gece Bilge uyuyunca bağlarım mantığıyla yatırdığım için bezsiz yatıyordu.Saat 01 suları yanına gittim,çiş dedi , aynı anda yaptı.Pijamasını değiştirecektim,bezini de bağlayayım istedim,uyuyan güzelden bir ses yükseldi”Annnne fok.”,3 kez🙂,bana geldi bir gülme🙂

This entry was posted in ödül, , mim. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Sunshine blog dostluğu hadisesi

  1. >yaw ne hızlısın ya sen.hakkımdaki övgülerini de ilerde meşhur bir yazar olursam kitabımın arka sayfasına basalım olur mu😛 :)))teşekkür ederim şarkı için ve aslında herşey için..anladın ya:)

  2. >anladım,gönülden gönüle yar oy yar oy yar oy yar,yol gizli gizli ….

  3. suinci says:

    >isteyerek kulak misafiri oldum.sohbetinizi böleyim orta yerinden.bende teşekkür için gelmiştim…

  4. asyaselda says:

    >teşekkür edrim :)canımve notlar:(hala girmedim:(

  5. esra says:

    >teşekkür ederim.. aldım dost çiçeğini.. sevgiler.. en kısa zamanda bende paslayacağım..

Leave a Reply

