>20 aylık bebek gelişimi

>“20 Aylık Bebekler :



Elbiselerini çıkarabilir.


Topa tekme atabilir.


2 resmi tanıyarak işaret edebilir.


Yardımla dişlerini fırçalayabilir.


Kalemle karalama yapabilir.


Dans ederken kollarını da kullanır.


Kum ya da su ile oynamaktan zevk alır.


Mutfaktaki araç gereçler ilgi odağı olabilir.


Gördüklerinin aynısını yapmaya çalışır.


Gazeteler ve dergiler ilgisini çeker.


Elektronik eşyaları kurcalamayı sever.


Daha rahat kaşık çatal kullanabilir.


Kapıları açıp kapatabilir.


Ev işlerini taklit eder.”

miş.Çatal – kaşık kullanmasına fazla izin vermiyoruz sanırım ,gerçi bu ara çok hevesli.Ah bir de önlük takmayı kabul etse izin vereceğim.

Şu kapı açıp kapama meselesi hat safhada.Dış kapı kilitli,iç kapıların önüne engel koymaya çalışıyoruz.Bir de kapatıp elini anahtara atıyor,fırsat bulsa kilitleyecek Allah korusun.Anahtarlar da iptal tabi.Wc,banyo kilitleri başka haliyle,yalnız bırakmamaya çalışıyoruz her zamanki gibi.

Mutfaktan çok korkuyorum,Elfana ocak koruyucu almamızı önermişti,ihmal ettik,Begümcüğün kazasını,Spider Ela’yı anlatıyorum heryerde,bu bloglar fazlasıyla hayatımızda🙂 iyi ki…

Son kararımız sevgili eşimle , ( kk tabiri kociş , ekoanne tabiri coca , çeşitli farklı tabirler sevgiloş , koca kişisi🙂 )  Bilge uyanıkken bilgisayarları açmayacağız ! Çocuk bizi taklit ediyor resmen , işim deyip deyip oturuyor pc başına bi eli kılavyede,bi eli mausda🙂 Annem ilham oldu sağolsun ,akşam konuşuyoruz telefonda , bişeyler izliyo pcden deyince, açma,okulda unuttum de filan dedi …

Pazartesi sendromsuz, mutlu bir hafta herkese🙂

This entry was posted in 20 aylık bebek, 20.ay, 20.ay gelişim. Bookmark the permalink.

7 Responses to >20 aylık bebek gelişimi

  1. elif ada says:

    >Sulecigim,Ancak firsat bulabildim. Cok tesekkur ederim odul icin. Benim asil odulum, sizlerle tanismak. Guzel kizinin bal yanaklarindan op benim icin. Sevgiler

  2. füsfüs says:

    >kocaya mutlaka bir isim bulmak gerekiyor gibi hissediyor insan di mi:))bilgisayarı biz de defne uyanıkken açmamaya çalışıyoruz, direk aynısını yapıyor çünkü, yazdığın maddeleri genelde yapabiliyor ama en işte bu dediğim dansederken ellerini kullanır kısmı. Hakkaten ellerini bilekten öyle güzel kıvırıyor ki nerden öğrendi bilmem

  3. >Canım,ödül için çok teşekkür ediyorum..Yiğitte kapı kilitleriyle ilgileniyor,mutfak kapım sürgü şeklinde olduğu için allahtan hiç açamıyor,o konuda rahatım.sokak kapısı ise sürekli kilitli:))

  4. ElfAna says:

    >Ama hakli Bilge yaa! O kadar "birey"se; geciriver annesi gozden cikarttigin bir tisortu uzerine, bekleme onluk falan:)

  5. >:) Bu önlük kullanmamak istememeleri neden acaba? Odil henüz 20 aylık değil ama buradakilerin hepsini yapıyor bir tek diş fırçalama konusunda üzgünüm, istemiyor çocuk..Benimde en korktuğum kapılar heryeri kilitliyorum korkudan..

  6. GüCüBe says:

    >Begüm 18 aylık ama hemen hemen hepsini yapabiliyor..Önlük takmama bizde de vardı, ben evde biraz daha büyük bir tişört giydiriryordum ama Babannesi çözdü işi şimdi önlüksüz yemek yemiyor.Bir de kelime doğrulama çok gerekli mi ?Sevgiler.

  7. >su tişört işini denedim,fok dedi😀

Leave a Reply

