>süt dilimi gerçekten süt dilimi mi ?

>Kinder Süt Dilimi:

İçindekiler: Pastörize edilmiş süt (%40), bitkisel yağ (palm yağı), şeker, buğday unu, yağsız süt tozu, bal (%5), sade yağ, yumurta tozu, kepek, yağı azaltılmış kakao, kabartıcılar (disodyum difosfat, sodyum hidrojen karbonat, amonyum karbonat), emülgatör (yağ asitleri mono ve digliserid E471), aroma ve tuz.

Beslenme Değerleri 100 gr için

Enerji = 1724 kj / 414 kcal
Protein = 8.4 g
Karbonhidrat = 33.6 g
Yağ = 27.3
Fosfor = 245 mg (T.E.G.T %30)
Kalsiyum = 170 mg (T.E.G.T %21)
Sodyum = 0.23 g
Vitamin B2 = 0.28 mg (T.E.G.T %17)
Vitamin B2 = 0.44 mcg (T.E.G.T %44)


T.E.G.T = Tavsiye edilen günlük tüketim miktarı

İçindekiler yukarıdaki gibi.Bu sıra markete gidince aldıklarımızdan.Bilge süt içmediği için süte süt abi diyen bu şey sevimli geliyor bize.
http://www.reklam.tv/pages/reklamizle/?v=8CB2EE83C6D804A&link=1

Koruyucu madde ve renklendirici içermez yazıyor,bir saniye,gidip üretim tarihi ile son kullanma tarihi arasındaki süreye bakayım.29.09.2009 parti no , 30.01.2010 son k. t.

%40 ı süt olduğundan içim rahat.Keşke süt içse.Çok sık olmasa da haftada bir diyelim tüketiyor.Bugün aldık yemedi gerçi,kendi seçtiği top şeklindeki çikolatayı yedi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to >süt dilimi gerçekten süt dilimi mi ?

  1. GüCüBe says:

    >Muhallebi, yoğurt da yemiyor mu? ya da ayran. Begüm çok severek içiyor ama yine de tüketiyor süt diliminden çok Kinder Pingui'ye bayılıyor, ambalajını gördüğünde bir heyecanlanıyor analatamam..

  2. >Aaa valla bilmiyordum Ömer'de ileteyim o severde bunu

  3. >Canım,arada bende yiğite veriyorum,bayılıyor:))

  4. >Biz de sütü hiç sevmiyoruz açığı muhallebi, yoğurt ve yoğurt çorbasıyla kapamaya çalışıyoruz..Bir ara alıp denemeliyim galiba bu ürünü..Yiyecek mi bakalım? Sevgiler..

  5. >Ben kılın tillahı olduğum için vermiyorum.İlk çıktığında bakmıştım içeriğine ve soya lesitini vardı.Şimdilerde emülgatör olarak soya lesitini kullanmıyorsa birşey diyemem o zaman tekrar bakar vermeyi denerim Zaten Çınçın hala anne sütü dışındaki her tür yiyecek ve içeceğe ben çot yedim yerim aaaa diyor

  6. Özden says:

    >Gerçekten çok şaşırtıcı, aynı deneyimi ben Danone'lerde yaşamıştım, bu minik kapta olanlardan almak istedim, içeriği inanılmaz, süt yok resmen. O gün bu gündür sütü sütgibi içmesini sağlamaya çalışıyorum. Bu arada Can Pingui'ye bayılıyor, bir de ona bak istersen Şule'cim…

  7. >ben bu şeyi övüyormusum gibi olmuş.aslında sizlerin fikirlerini sormaktı maksadım.pingui sevmedi bizimki,deneriz gene.

  8. GüCüBe says:

    >Kelime doğrulama çok gerekli mi Şuleciğim :=)

  9. Enise says:

    >İçinde palm yağı olan ürünlerden kaçının doymuş yağ oranı çok yüksek bir yağdır ve ucuzdur Türkiye'ye son yıllarda çok getirilmektedir ve etiketlerde pek belirtilmez belirtilmiş ise kaçının.Enise

Leave a Reply

