>fokuyok + keçeye merak sardım

>Enteresan , komik dillenme sürecimiz devam ediyor.
“gıbı “ne mesela?kivi😀
“fok” dediği yok artık ,ikisinin karışımıyla“fokuyok,fokoyok”.Zıttı da “vay”,kar da “kay”.
Çok şeker,o konuştukça yiyesim geliyor.Söylesin diye konuşturmaya çalışıyoruz.
-Kızım senin botun var mı?
-Vay.
-Montun var mı?
-Vay.
Öğrendikleri kelimeyi genelleme huyları var bu bebeklerin.Daha önce
-Bunu kim aldı? deyince herşeye annanne diyordu,çünkü cicilerini annanesi almıştı.
Şimdi de iyim i genelledi.
Nasılsın kızım?-iyim.
Geçen gün uykudan kaltı,sırtın terli mi manasında sırtın nasıl dedim,iyim dedi koptum.Artık soruyorum,ayağın nasıl,vsvsvs
Sahi meleğim sen yokken biz napıyormuşuz,neyle meşgulmüşüz.Şimdi sen uyusan ev sessizliğe bürünüyor,anlamını , tadını yitiriyor herşey.İyi ki geldin.Herşey anlamlandı.
Bir arkadaşım kızıyor,herşeyinizi ona göre ayarlıyorsunuz,çok çabalıyorsunuz,sizi mi kurtaracaklar,vs şeklinde konuşuyor,ama napalım ya.Bal bunlar.
Öğlen almaya gittim yengesine öğleden sonra boş olduğum için,gelmedi kapıya.
işim diyor sesi geliyor içerden,gittim bilgisayarın başına oturmuş gene🙂 Gelmiyordu markete uğrayacağımızı söyledim,hadi dedi kaltı direk.(ki ayak da öndüç alı derler bizim orda🙂 )

Not: füsun , annekazın yazısına bak.çok tatlılar,senin kitaptan getirttim,becerikli ellerim-timaş,bayıldım,serinin diğer kitapları da cok hoş.keçeyi nerden bulacağım yahu ?

Ne kadar canlı renkleri var bu keçenin bayılıyorum yahu.
This entry was posted in 20.ay gelişim, dil gelişimi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >fokuyok + keçeye merak sardım

  1. >bilen varsa söylesin ben de bayılıyorum keçelere.bilgişko çok tatlı.ne güzel demi soruna cevap vermesi.nasılsın?eyim :)))ben de seni yerim!..

  2. zeynep says:

    >ben de uzun zaman keçe aradım. iki tane site buldum, ilki gerçekten güzel gözüküyor http://www.semihyenermarket.com/urun_detay.asp?urun_no=56 diğeri de http://www.idealpazar.com/Flex-Felt-Kece-225-cm-25-cm,PR-1268.html ideal pazardan ürünleri seçtim ama kredi kartı ile alışveriş yaptımıyor site. bana geri dönmediler. ben döndüm. taşınıyorlarmış falan. bir türlü alamadım😦 ben de çok hevesliydim, zamanla tükendi hevesim:(

  3. Anne Kaz says:

    >bu keçe alma meselesi hakikaten yılan hikayesi gibi ben burada bulmuştum.http://www.kagitvs.com.tr/default.asp?git=9&urun=192#.bir de bu varhttp://www.hobimeydan.com/product.asp?id=1208kumaş pazarlarına yine de bakmalı Ankara'da İzmir cd üzerinde hobi mağazaları ve kumaş pazarları var..da vakit..

  4. >'Vay' mı diyorsun sen bal surat.. Bende çokça söylüyorum bu kelimeyi sen yokken ne yapıyormuşum, aslında bir hiç mişim, yokmuşum diyorum hep..Hayatlarımıza gelip, hayatlarını birleştirip ne iyi etmişler..Şükürler olsun..Bu keçe işi çok zor gibi geliyor bana, ya da gözümde büyütüyorum..Ama çok şeker bunlar..

  5. füsfüs says:

    >şulecim bana not yazmışsın çok güldüm:)) çok hoşuma gitti ayrıca.zeynepin bahsettiği yerleri yazacaktım ama o alamamış, ben pasaj.com dan almıştım. keçe başlangış seti diye aratırsan çıkıyor, olmadı ben linki bulup yollarım sana

  6. Deniz says:

    >çok tatlı çok: ) Tabii ki onlara göre ayarlayacağız, artık onlar vay(!) yaşamımızda… ÇOK ŞÜKÜR Kİ, ya da ne mutlu ki…Bahsettiğiniz kitap nedir bu arada, serinin devamı dediğiniz?İmza:Meraklı anne :)))

  7. Özden says:

    >Yaaa varya siz çok fenasınız…Örgü dedim Başak'a özendim tık yok yapmadım, şimdi de keçealıcam yine birşey çıkmayacak… Siz nasıl vakit buluyorunuz kızlar, Şule bir anlat bakiim…

  8. >teşekkürler keçe linkleri için.deniz kitapları ayrınıtılı anlatırım ok.özden ne yapması,ben de alsam öyle kalır kesin :Dbenim evin halini görsen,astıgım çamasırları toplayamıyorum.27 saat ders.Bilge,ev,yemek,akşamları misafir ….bilmem anlatabildim mi😀 ayakta duracak halim kalmıyor.

  9. GüCüBe says:

    >Keçelerden ben de arıyorum hatta blogda zamanında konuşulmuştu ama zaman yokk..

  10. sib says:

    >ya keceler zararli diye birsey okumustum biryazida:( aceba palavra miydi oyuzden alamiyorum hic:(

Leave a Reply

