>çocuğa 3 isim konur mu ?

>Hadi 2 ismi anladım da 3 isim konur mu yahu? İnsaf !
Bakın 500 kişilik okulda 5 tane 3 isimli çocuk var.Birini tanıyordum da diğerlerinden haberim yoktu.Ona takılırdım “Yahu sana her önüne gelen bir isim takmış.”,düşünürdüm demek o dedeyi kıramadılar,diğerini de,kendi seçtikleri isimden de vazgeçemediler.
Öyle olsaydı Bilge de Tuana Rüveyda Bilge olurdu sanırım.
Buyrun bizim okuldaki 3 isimliler , bu da yeni moda zahir🙂
Ayşe Seda Rumeysa
Mete Muhammed Taha
Mahammed Kaan Yaşar
Mert Muhammed Raşit
Sema Nur Asena (gerçi bu 2 de sayılır ama ayrı yazılmış)
Ya işte böyle.
Nerden çıktı bunlar derseniz.Sevgili,birtanemiz e-okula not ortalamalarını yazdım.Bitti,ben de biraz orayı burayı kurcaladım🙂
Şimdi tatile son 1 hafta kaldı.Yuppppiiiii.

Snowbord mu yapsak

 

 
Kayak mı
 
 

Ama korkarım ben temizlik yapacak ve de yaptıracağım.
Ha keyiflik filmler,Heroes izlenmek için bekliyorlar.
Bir de LOST başlasa tadından yenmez gari😀
This entry was posted in öylesine :). Bookmark the permalink.

16 Responses to >çocuğa 3 isim konur mu ?

  1. >üç isim ilk kez duyuyorum bende.. Bizde iki isim koyduk belki birini beğenmez diye..Oohhh tatile de az kaldı dimi.. kayınvalidemde öğretmen tüm eğitimciler adına sevindim..

  2. >bende duydum böyle üç isimler,ama gereksiz buluyorum açıkçası,duyan gelmiş derler ya hani duyan isim takmış gibi:)sevgiler

  3. GüCüBe says:

    >Ben ilk duyuyorum şaka gibi ya çok gereksiz…Temizlik mii?? ohhh yok yaniii :=))Sevgiler.

  4. lena says:

    >bence 3 isim bırak 3 isimi de 2 isimde saçma merve nur,samet can,arkan bartu bence gereksiz hiç yani :))

  5. >yalnız o 3 isme bakınca hangilerini dede ismi; hangilerinin ebevyn seçkisi olduğunu anlamamak imkansız. yazık ayol çocuklara

  6. >kekstra da abarttı ama o kekini kabarttı :))

  7. >güneşcim birkaç kez uygunsuz yorumla karşılastım ,otomatik programlar oluyor ya,link ekliyor uygunsuz içerik,o yuzden.remzoş espri süper.odilcimin annesi 2 isim güzel,hatta karizmatik oluyor.ama 3 isim de abartı.hadi biri dini biri modern olsun diyorlar genelde.hülya hoşgeldin.aslı lenamızın annesi sen de.

  8. Demet says:

    >şulecim çok alemsin hatırlat sana kayak mekanları tavsiye edeyim benim yerime de git olur mu :))3ü bırak 2 isim bile gereksiz ileride çok zorluk yaratır bence..heroes favorim izlerim çok severim :))

  9. >Çocuk için zorluktan başka birşey değil,3 isme ne gerek var..Tatile az kaldı,bol bol dinlen,gez arkadaşım:)Bilgemide seni de çok öpüyorum..

  10. >Walla Çınar'ın ilk adı Efe. Onu da babam istedi diye kıramadık. Hatta eşimle çok düşündük nüfusta e.çınar olsa ne olur diye ama babamın hatırı ağır bastı. Ben eskiden 2 ismi çok yadırgardım. Eşimde 2 isimli ne halt etmeye bana burak adını koydular ki tek sek serkan yeterliydi diye söylenirken büyük laf etmemek gerekliymi bizde gittik oğlana iki isim koyduk. Annem de 2 isimli çocukların annelerine, babalarına çok kızardı emekli olmadan önce. İsimleri karneleri yazarken ,bide sene başında pul resimli not defterlerine yazarken sığmıyor zor oluyor diye söylenirdi. Ahanda şimdi ÇInar'ın öretmenleri bizim kulaklarımız çınlatacak. Bu işler parayla değl sırayla :))))

  11. asyaselda says:

    >bende tek isimden yanayım :)bende notları bitirdimve bendeeeee kar istiyorum:):):)

  12. Özden says:

    >Aaa Şulecim Lost şubatta geliyormuş, bu arada ne yap et Flash Forwar'ı bul derim. Gayet başarılı…Tatilde bol bol post bekliyorum senden:)

  13. >demetcim sen tavsiyeni et,değerlendirirm ben🙂 burda da var aslında -erzincan- küçük bi tesis ama yapılıyor , bi de palandöken var tabi .sağol filizcim,biz de sizi öptük .xenom o defterden malesef yok artık , herşey elektronik oldu,çok güzeldi,şimdi öğretmenler velisi gelince cocugu hatırlayamıyor🙂 seldacım her sömestrde yagıyo aslında ama bakalım.özdencim tmm , indrielm flashforward.

  14. Açalya says:

    >Bizim köyde buna şıptıdaklık denir. Şımarıklığın bir basamak paçozu (bu benim tanımlamam, bizim köylüler şımarığa da şıptıdak derler)Ben de tek isim koyayım dedim ama, baktım ikinci çocuk falan belki yapamam diye gönlümden geçen Korel'i de yapıştırdım Dante'ye. Köye gittiğimiz zaman Korel diye çağırıyorlar, Dante'ye alışamadılar. Annemler Dante diyor gerçi. Bizim biraz elzemdi, iki dil/iki kültür olunca (bak dikkatini şeyederim, Hans koymamışız)

  15. şule says:

    >Dante cok evrensel,hoş,hakkaten Hans isteseydi eşin,Almanlar milliyetci olur sanırım :d

  16. Açalya says:

    >o biiir, o biiir, o bir dünya vatandaşı…alakası yoktur milliyetçilikle, gelenekle, dinle imanla…tencere yuvarlandı kapağını buldu Şulecim.

Leave a Reply

