>Bilgemiz 21 aylık

>Cumartesi yaptığımız ayrıntılı ev süperme,silme faaliyetleri sonucu,hafta sonum pek yorgun geçti,e bünye alışık değil tabi🙂 Pazar günü de bolbol uyudum Bilgoşla.
Ki kendisi 16 Ocak itibariyle 21 aylık oldu.Nedir?Ne gibi gelişmeler var?Tuvaletini haber veriyor,banyoda vakit geçirmek için şaka da yapıyor.”Şaka mı gerçek mi diyorum,”Şaka”,bazen “deçeç” diyor.Amaç diş fırçalamak.Bana fırçalatmak.
Konuşma konusunda baya yol katetti bu sıra.En son “alıp” diyerek şaşırttı beni.Söyleyemediği şey yok gibi,bir şekilde kıvırıyor.Emre diyemiyordu-kuzeni- ,abi dedi halletti,a kısa söylenecek.Abi ki olmadık şeyler öğretiyor bu ara🙂 türlü kelimeler …
Kilo çok şükür,12ydi enson.Hiç işimiz olmuyor tarttırmayla filan.Ah neydi o ilk aylar…
Bugün bir arkadaşım uğradı,boş tabağım vardı yazdan kalma onu geitrmiş,oğluşu 10 aylık olmuş,en son gördüğümde gaz sancılarıyla boğuşuyorlardı.Bilge’nin karton kitaplarını gösterdim,üzerinden asır geçmiş gibi geldi o günlerin.Hala hediyesini götürmedim,bir oyuncak alayım dedim,neyle oynardı ki o aylarda çocuklar ?😀
Ha işte Bilge onları görünce kaçacak delik aradı,çocuk pek sosyalleşemiyor,aynı çevrede hep,biz ve amcasıgil.Ben de sağolayım arkadaş toplantılarına bile katılmıyorum.Yeni karar,tatili de fırsat bilip,bu konuya eğileceğim.Geçen gün amcasının torunuyla biraraya getirdik,1 ay filan var aralarında.Erkek!,hafif şiddet içerikli bir ilişkileri oldu.
Okul çıkışı almaya gidince boynuma atlamıyor,”de”deyip,içeri çağırıyor beni,oyununa devam edecek kuzenleriyle.Ah,gelse sarılsa,öpse…Eşşek sıpası.Geçen akşam amcası geldi,acaaaaaaaa deyişi vardı bir,sanki 1 ay ayrı kalmış da kavuşmuş gibi.Sonra gitti atladı kucağına.
Öpücük arıyorum numarasıyla çalıyorum birkaç öpücük.Havada arıyorum ben o da gelip öpüyor.
Etkinlikti,faaliyetti yaptığımız da yok ne zamandır,eşleştirme kartlarından 2sini bulmuş,arkasını çeviriyor,hafıza oyunu oynayacakmış,serinin tam olarak nerde olduğunu bilmediğimden geçiştirdim.Meraklı Miniğin verdiği kartlardan , penguen – ayakları , papağan – gagası gibi bir eşleştirme vardı ,ondan yaptık yerine. Bu konuya da eğileceğim , yarın bir giydirmece oyunu almam ve boyut sıralama kartları hazırlamam gerek ilk iş!
Şimdi gideyim,şu deneme sınavı sorularımı düzenleyeyim,kendi hazırladığımız sorularla okul içi deneme yapacağız.Görüşmek üzere😀

This entry was posted in 21 aylık bebek, 21.ay. Bookmark the permalink.

12 Responses to >Bilgemiz 21 aylık

  1. elif ada says:

    >Bıdı bıdı ne güzel konuşuyor… Nasıl tatlıdır şimdi. Nice nice aylara, yıllara

  2. Defnem says:

    >kafanızda birikenleri en kısa zamanda gerçekleştirmeniz dileğiyle demekki bende seneye bu zamanları unutucam hem üzücü hem sevindirici bilgeye sevgiler çok tatlı maşallah

  3. GüCüBe says:

    >Bünye alışık olmayınca öyle oluyor tabi :=))Maşallah Bilgeye, Begüm de emre ye reee diyor, çok tatlı oluyorlar..Nice aylarınız olsun, sağlık olsun.Sevgiler.

  4. füsfüs says:

    >şule ya 2 yaşına gircekler, ne kadar az kaldı inanamıyorumben yazamadım 21 ay yazısını, zor geliyor nedense, üşendim biraz

  5. Sen Gelince says:

    >Nice nice ayları, yılları olsun minik prensesin:)

  6. Deniz says:

    >2'ye az kaldı:)

  7. >Ay ya daha dün gibi kk da nasıl emzireceğiz, gazını nasıl çıkaracağız diye dertleşmelerimiz. Nice aylara, yıllara. Öpüyorum cimcimeyi

  8. sib says:

    >biz 23 aylik konustuk, hatun kisi konusmak icin dogmus:)cok tatli,takipteyiz cici anne:)

  9. Mlke-Btkn says:

    >maşallah daha nice aylar onların olsun inşallah…s

  10. Demet says:

    >nice aylara yıllara tatlı dilli bilge' ye🙂

  11. şule says:

    >çokk çokk teşekkür ediyoruzz

  12. >merhabalarr iade-i ziyarete geldim 21. ayınız kutlu olsun (: sevgilerrr

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s