>tatil

>Karneleri verdik ve tatilimize kavuştuk.Ara ara olsa ne iyi olacak böyle.Hatırlıyorum da,Köksal Toptan 1er aylık tatiller getirecekti.Gerçi bu haliyle yaz tatili iyi,yoksa o sıcakta okul olsa nasıl olacak,bahar itibariyle ders işlemek imkansızlaşmaya başlıyor.e-okulun azizliğine uğramadık,çünkü çarşamba günü hazırdı karneler.
Perşembe gece lapa lapa kar yağdı,ah uyanık olsa da seyretse Bilge dedik,sabah gördü,yengeye giderken,ellemedi tabi.Hemen eridi,ne kar kaldı ne izi.Ne küresel ısınmaymış yahu,yazın su sıkıntısı yaşamayız inşallah.Ama başladı dimi.Tatile gidenler sağ salim dönerer inşallah.İstanbul’da yaşayanlara da kolaylıklar diliyorum,haberlerde seyrettik malum,ne çile.
….
Bilgoşla evdeyiz.
TVye çok alışmış,inşallah unutur biraz.Ne oyuncak geliyor aklına ne birşey.Luli de Luli.Gerçi ne olsa seyreder durumda:)
Annoşşo,baboşşo-annişo,babişko-diyor,Bilgoşkoyu beceremiyor,baboşşo diyor gene.
Hoşçakal,gülegüle demeye başladı,çok şeker.oççakal deyip kapatıyor telefonu.
Mütemadiyen çiş diyerek muyyoya götürüyor beni,aldığımız rengarenk sabunlarla elini yıkıyor,töpüt yaptırıyor.Sonra diş fırçalama faslı,kendi dişmacunundan vermiyor bana,ben mami olanla fırçalayacakmışım.
__
Geçen gün tv de kırmızı yı görünce çımmıdı dedi,ben tamam dedim renkleri öğrendi kendi kendine,maşallah filan,eşime söyledim,bu iki renk üstünde duruyorum genelde,ama karıştırıyor😀 Anlattığım masallara da renk serpiştiriyorum.Gündem renkler bu ara,çımmıdı ve mami.
http://www.coloring.com/ ‘dan http://www.coloring.com/color/cat-with-ball-of-yarn ‘u seçerek 2 rengimizi pekiştirme amaçlı boyama yaptık.

Eserimiz çıktı ortaya.
Sevgiler.
 
Amolon ne sizce ?😀 Bilgece😀

This entry was posted in Bilge Bilge, günlük, renk eğitimi. Bookmark the permalink.

11 Responses to >tatil

  1. >iyi tatiller diliyorum…cımmıdı ve mami ye bayıldım:):)

  2. füsfüs says:

    >defnenin de tek bildiği renkler mımızı ve mevi.tv yi inşallah unutur biraz dediğin gibi, iyi tatiller canım

  3. >Canım,iyi tatiller..Sende evdeyken tv yi biraz unutur bencede..diş macunu yazmışsın,hangisini kullanıyorsunuz canım.biz hala macunsuz fırçalıyoruz.

  4. Anonymous says:

    >sağolun kızlar.filizcim oral-b nin çocuklar için olanı.

  5. Mlke-Btkn says:

    >Verdiğin liklere baktım tam benlik ayy çok eğlenceli :):)Mımızı,sayı,mami her renk var istediğim gibi kullandım çok eğlendim :):)İyi tatillerr canımcımm ev hanımlığına hoş geldiiiinnn :):)

  6. elif ada says:

    >Ben, header'daki resimlere bayılıyorum. Özellikle de ilk baştaki sarı tişörtlü olanı. Çok sevimli…

  7. >İyi tatiller diliyorum.. 'Çımmıdı'ya bayıldım:)

  8. Özden says:

    >İyş tatillerrrr…Bence amolon = o balon:)))

  9. >İyi tatiller. Ana kız size iyi eğlenceler.. Çok öptümmmm

  10. asyaselda says:

    >hımmmmm iyi tatiler:)bende şu uzunnn yaz tatilindense ikiay ders 1 hafta tatil diyorum ..kimi insanlar tatillerimizi fazla buluyor ama zor her gün olarca çocuğa laf anlatmak..insanla bukadar içiçe olmak..iyi dinlenceler size iyidinlenceler

  11. şule says:

    >sağolun canlarım.amolon = ıhlamurdu😀

Leave a Reply

