>kısa,kısa

>Arabada gidiyoruz,bir tümsekten geçiyoruz,araba hafif sallanıyor.Bilgeden bir ses:
Şaşaş (Yavaş diyor babasına , benden duya duya mı öğrendi ne:)yakında teybin sesini de kıstırır.)

Sabah eklemesi:Az önce kalktık.Sandalyeye oturtuyorum kucağımdan,düşer gibi oldu,Anne yavaş dedi:)Düzeltmiş yavaşı.
…..
Annanesiyle telefonda konuşuyor,sorularına cevap veriyor,sonra oççakal diye kapatıyor.Hoşçakalı yeni öğrendi.
…..
r lere y diyor.(düzelir inşallah)
kay
vay
s lere ise ş
şışaş –> sıcak
ylere de h
haka –> yıka
….
Sayıyoruz bir-iki Bilge:üç dört Bilge:biş, altı-yedi-sekiz-dokuz Bilge:çoğu kez biş bazen ong
….
-Kızım ben okulda çocuklara yazılıdan kaç verdim ?
Biş .
-Baban kaç verdi?
Ong.
-Sen?
Üç.
….
Biz evde ,babası dersteyken
-Kızım baban nereye gitti?
Okul.
-Napıyor okulda?
Ödüv.
….
Bu da bu postun sorusu olsun.
Mommoşo ne demek sizce?Bilgece?

This entry was posted in 21 aylık bebek, 21.ay, dil gelişimi. Bookmark the permalink.

8 Responses to >kısa,kısa

  1. Mlke-Btkn says:

    >Henüz o kısma çalışmadık biz be canım, yani söylediğini anlayacak kadar ilerleyemedik :):)Nedir ki acaba, belki sen söylersen ben de yavaş yavaş çözerim ne demek istediğini ;)öpttüümm çokk…

  2. şule says:

    >dur direk söylim.meyvesuyu🙂

  3. Deniz says:

    >Ben sana söyleyim kızının notu çok kıt:))))

  4. sirâr says:

    >hemen öncekini söyledin mi diye baktım,o zaman atabilirim diyecektim ki bunu hemen söylemişsin.ay çok heycanlı oluyor geliştir sen bu konsepti.veyvee diyoruz biz ona🙂

  5. SerpiL says:

    >merhaba güzel blogunuzu yeni keşfettik yazışmak dileğiyle

  6. >Mommoşo ne güzel bir kelimeymiş :)Bizde araba ile yokuştan inerken düş (düşüyoruz) diyoruz..Maaşallah tatlı kelimelerine..Sevgiler..

  7. suinci says:

    >kıymşı sandımdı bende meyvesuyu ha şok komikk.

  8. >evet evet meyvesuyu mommoşo , minibüse de böyle birşey söylüyor.

Leave a Reply

