>şenene

>şenene=sanane .kopardı resmen beni bu sözcük.Hem de yerinde kullanıyor.Kuzenler Çiççe(Gökçe) ve Ebi(Emre) sağolsunlar.Laptoptan mouseun usb girişini çıkarıyordu,kızım bırak dedim,şenene dedi.
Sonra banyosunu yaptırdık,yatağa gittik ailece – ki buna bir çözüm bulmalı,yalnız uyumalı galiba,yelizin bloguna bir daha bakayım,onun bu konuyla ilgili ses getiren yazıları vardı – .Uyumamak için önce çiş numarasını çekti.Hergün tekrarlanıyor bu fasıl.-Anne kaka ya da anne çişş. Gidiyoruz bir damla yapıyor sağolsun,mümkünse ellerini sabunluyor.Neyse dönüyoruz,gene yeni huyu olan emzik kemirmece başlıyor.Babası “Kızım düzgün em.” dedi ve Bilge patlattı bombayı “şenene” :D:D:D:D:D:D:D:D:D
….

Bir zamanlar içinde banyo yaptığı küvet şimdi oyuncak oldu.Genelde minibus oluyor.Oyuncak tabak direksiyon,ağızda vıyıvıy adlı şarkı.bir yandan da paya istiyor bizden aka ya oturmamızı söyleyerek.

Özdencim çekilişi yapmış,bana çıkan ismi aldım😀 Ne güzel . Füsun un kine katılamamıştım,içimde kalmıştı.
….
Kutu süt gelişmesi yaşıyoruz,aromalı sütlerden,muzlu çilekli Pınar-Kido.Yavaş yavaş normale de geçeriz inşallah.
….

Postun sorusu : çüçüt ne sizce ? Bilgece ?😀

Not: Remziyenin blogundan zıplayarak gittiğim rumma‘da rastladım bu yazısına Senai Demirci’nin,hoşuma gitti.Beylere postalamak lazım özellikle.Okumak isterseniz.

This entry was posted in dil gelişimi, foto. Bookmark the permalink.

15 Responses to >şenene

  1. Mlke-Btkn says:

    >Bende çok sevdim şenene'yi :):):)Bu arada çüçüt'ü bilmeyecek ne var :):)Okadar da yeteneksiz değiliz :PTabiiki küçük demek :):)sevgimle..Mucks..

  2. >:))) ay şenene ne hoşmuş..Minibüs süper, hayal dünyaları ne kadar geniş..Sevgiler,Odil'in annesi Fatma.

  3. Deniz says:

    >aman yerim ben senin şeneneni:)şimdi de yazıya tıklıyorum buradan :)))

  4. Özden says:

    >Ay annesi "şenenee" istediği ibi emer :)))yerim seni bilgeeeeeePS:ben de çok heyecanlıyım:))

  5. >Canım benim yerim ben onu. Postun sorusunun yanıtını bel biliyoruuuummm.. Çüçüt türkçe meali KÜÇÜK :)))))

  6. elif ada says:

    >Çok seviyorum ben bu kızı ya. Çok tatlı. Senene'yi nasıl yerli yerinde kullanmis. Cok isterdim onun agzindan duymayi… Keske yakinlarda olsaydiniz.

  7. Sermin says:

    >uyumamak için her yolu dener bu yerden bitmeler. çınar da su istiyor. su bitince süt istiyor. onu içmiyor tekrar su diyor. sonra suyu götürünce içmeden hemen yatağa atıyor kendini. maksat ne kadar geç uyursa o kadar kar!ben bir de birşey söylediğinde tamam diyor ya bıdıklar, sanki anlarmış gibi ona bayılıyorum.

  8. GüCüBe says:

    >Begüm süte çütçüt diyor ama ? :))

  9. meldi says:

    >Ay bizim modelden sizdede varmış bunlar uyumamak için herşeyi yaparlar. Şenene ye bayıldım. Karışmayın artık hanıma onunda artık tercileri var canımm…

  10. >Tatlı kızım benim,ne güzel yerinde cevaplar verirmiş öyle..şenene sini yesinler onun..

  11. GÜLCAN says:

    >Çok güzelmiş şenene :)) yaa bu çekilişi ben kaçırdım :(( bidahaki sefere artık.. Artık bilge hanım tuvaletemi yapıyor çişini ne güzel darısı başımıza

  12. Deniz says:

    >Yeliz yabancılara kapalıymış, ben bakamadım…Bakıp da önemli bir şeye rastlarsan bana da söyler misin?🙂

  13. Açalya says:

    >ayvayi simdiden yemissiniz Sulecigim ne diyeyim, kolay gelsin valla bicikrikla :o)))

  14. >evet küçük😀 açalyacım haklsın yedik ayvayı :Dsermincim evet her yolu deniyolar.gülcancım keşke katılabilseydin,evet tuvalete yapıyor darısı başınıza.denizcim tabi.melekcim,filizcim,xenocum,fatmacım sağolun öpürum hepinizi.umurcum sağol,biz de adoşa bayılıyoruz :)melikecm muckks cnmözdencm heyecan doruktagüneşcim bizde süt direk çüt , çüçüt küçük😀

  15. ZeyNes says:

    >şenene ha🙂 işimiz var Şulecim bizim bu kızlarla…

Leave a Reply

