>lost in the Lost+Tuvalet eğitimi 3

>Aslında dün gece bir kısmını izledim online,ama o esnada Bilge uyanınca kalmıştı.
Bugün izledik,soluksuz.

Nasıl bir beyin jimnastiği yaptırıyor bu dizi ya,inanılmaz.Beynim yoruldu valla.
Uzun zamandır görmediğim dostlarıma kavuşma hissi yaşıyorum.
Ah Juliet,çok bekledim hortlayacaksın diye ama,kader.
Juliet “it worked”demiş.Kurtulmuşlar mı aslında,ölenler mi aslında yaşıyor.Soru işaretleri,merak,heyecan.Keşke son sezon olmasa.
Ve tuvalet eğitinde son perde , pes mi?
1-2 haftadır,gece de bez bağlamıyorum,kaldırıyordum,yaptırıyordum.
İlk başlarda erken uyuduğu için bir gece 01 e, bir de sabaha karşı kaldırdım.Tatil nedeniyle uyku saatleri değişip,geç uyduğu için bir kez kaldırmaya başladım.Bir iki kaza yaşadık,biri de bugün oldu.11 gibi uyumuştu,saat daha 1 bile değildi,Hadi dedim Lost’a oturmadan wc işini halledeyim de rahat olayım,gittim ki,ortalık su-sel.
Pes mi etsem,bez bağlayayım gece gene.
Ya da hem bez bağlayayım hem kaldırayım,çift dikiş olsun.
Bağlatırsa tabi.
Zira akşam gezmesine dışarı çıkarken-ki hiç uzun süre dışarda kalmıyoruz,ilk kez oldu- bağlayayım dedim,bir şekilde kandırdım bağladım,ayağa kalktı,bacakları açık,yürüyemedi,çıkarttırdı.
Kararsızım.
Tatil bitiyor,tadım yok.
Bilge çok alıştı bana.Gece yatmaya giderken “Baba,demme(gelme)” diyor.
Hani ben evi temizleyecektim yahu.Her fırsatta bilgisayara oturursam böyle olur tabi.
Bilge çok tatlı bu ara,belki en tatlı dönemleri bunlardır,bıdı bıdı.
Adlarımızı söylüyor.
Şimdi,sonra kavramlarını öğrendi,bir şeyi hemen istiyorsa şimmi diye ağlıyor.
Unuttuğu bir şeyi hatırlayınca ellerini ağzına kapatıp,oooooo diyor,hatırladığı şeyi söylüyor.
Elimizi öpüp şeddel istiyor,sallıyor vermiyoruz tabi,gerçi alsa da yemiyor.
Ve benim başım ağrıyor,bu yazı da burda bitiyor🙂

This entry was posted in tuvalet eğitimi, TV. Bookmark the permalink.

12 Responses to >lost in the Lost+Tuvalet eğitimi 3

  1. ElfAna says:

    >Bilge, bu kadar bezsiz idare etti. Sil bastan yapmasan sanki. Hani beceremedin beze dondum bak der gibi..Kazalar olur. Bakma sen ayy benim cocugumu bi actik bi daha tik yok diyenlere:)

  2. ZeyNes says:

    >Elif'e katılıyorum,tuvalet eğitimiyle ilgili ne okuduysam ortak noktaları geriye dönmeyindi.Bence gece işi de bitmek üzere.Maşallah güzel gözlüme.Zeynep hazır olduğuna dair işaretler veriyor ama havalar ısınsın diye bekliyorum,bizim lojman da yakıt tasarrufu yapıyorlar da😦

  3. GüCüBe says:

    >Pes Etme !!! 2 hafta az bir zaman değil bence tekrar başlamak daha zor, hem o ıslaklığı hissederek de öğrendiklerine inanıyorum. Mutlaka kazalar olacak. Alez kullanıyormusun?Sevgiler.

  4. Deniz says:

    >Demek şimmi:) Bizim cadı da, olmaş diyo… Yandık mı Şule???Lost'u CD'ye kaydettirdim daha başlayamadım. Bu akşam Dizimax'ta da var… Bakalım 8.45'te yatırmayı deneyeceğim bizimkini, 15 dakikada uyursa yetişirim,9'a :)))))

  5. >Yılmadan devam et bence..Alışcaktır yavaş yavaş, sonunda sende o da rahat edeceksiniz..Küçük kazaları olmamış farzet aynı yolda devam..Bende takipçinim en çokta bu konuda, senden öğrendiklerimi yavaş yavaş uygulayacağım Odil'e..Sevgiler..

  6. Başak says:

    >şu losta bulaşmayan bir ben varım herhalde:)Şulecim bence de pes etme.Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişsiniz.Gece için alıştırma kilotlarını kullanabilirsin.

  7. Açalya says:

    >tuvalet egitiminin en kocaman kurali;BASLADIKTAN SONRA ASLA GERI DONMEMELISIN!kolay gelsin.

  8. Berna says:

    >Şule'ciğim, kazalar olmadan tuvalet eğitimi olmaz. Bu yola girmişsiniz bir kere, devam :)))Başak'çığım ben de Lost'un bir bölümünü bile izlemedim desem. Bir sen bir de ben kaldık o zaman izlemeyen :)))

  9. füsfüs says:

    >ben de istiyorum lost, dvx leri aldık 2 bölüm eksik izleyemşyoryzbu arada wc işinde geri dönme bence de olacak bu tip kazalar olmaması tuhaf olur zatenözledim öperim

  10. >Ha gayret başaracaksınız. Pes etmek yok. Öpüyorum

  11. asyaselda says:

    >bizde geri döndük ama çok soğuk havalar idare edilemiyor üşütüyor.ama farkında ve çiş yapınca hala rahatsız.bahara doğru tekrar başşlayacağız biz:)

  12. Özden says:

    >Ahhh belki de kötü polis olucam ama eğer ki Bilge henüz hazır değilse ne olur sanki biraz daha bezlesen? Eğer hazır değilse aylarca uğraşıp Bilge'nin de gerilmesine neden olmazmısın acaba? diyorum diyorum da eklemek de istiyorum, ben olsam öyle yapardım ama doğrusu nedir bilemeyeceğim Şule'cim…Ay bu arada kuzum yaaa ne güzel konuşuyor, anlatıyor artık herşeyi maşallah…özden

Leave a Reply

