>tatil ertesi

>

2-3 gecedir okulların açılması ve uyku düzeninmizin tekrar değişmesi,ve benim aşırı yorulmam hasebiyle Bilgeyle uyuyorum akşam,sızıyorum resmen,hele dün bacaklarım çok ağrıdı.Korktum biraz açıkçası.Doğumdan sonra bir rahtasızlık geçirmiştim,bacakta sekel kaldı.Neyse geçelim orasını.
Bilge halinden memnun,korktuğum gibi yok bana çok alıştı,yok geç uyanıyor nolacak vs olmadı.
Eski düzene geri döndü.
Çayımı içmeye heveslenen Bilge.Kızım bu hem şekersiz,hem de Açalya‘nın çayı nere,benimki nere :d
Hamuy çalışmalarımız.
Sanatsal…
Günün bombası da bana efelim demesiydi🙂
This entry was posted in 21.ay, foto. Bookmark the permalink.

17 Responses to >tatil ertesi

  1. Açalya says:

    >cayi benim tarifle yapsaydin o zaman bi efelim daha alcaktin ama naber?!

  2. füsfüs says:

    >o dudak büzme kareketini defne de yapıyor bu aralar, şımarık şeylerburası da çok cool olmuş:)

  3. nohut oda says:

    >şirin şey eferim ona:))

  4. GüCüBe says:

    >Her fotoğrafta ayrı güzel çıkmış çok tatlı, bu sanatsal faaliyetler için tahta aldık begüm'e silede biliyor iyi oldu ama kazalar var özellikle koltuklar :=)

  5. Deniz says:

    >Pencereden baktığı fotoğrafa bayıldım.Bi de şu çorap-terlikler ne kadar kullanışlı değil mi?: )

  6. >Bu güzel kızlar,mini etek giydiler mi ben bayılıyorum ya..Çok ta yakışmış bilgeciğime..Tatil sonrası,eski düzene dönmesine sevindim,faaliyetlerde süper..İkinizide öpüyorum..

  7. Emine says:

    >Foğoğraflar çok hoş,Dudak büzmeli fotoğraf favorim ,çok şeker…Sanatsal faaliyetleri masada yapması çok iyi olmuş bizimki mutfak dolaplarını kullanıyor:)Bu arada mor çok yakışmış Bilgoşuma maşallah.Öpüyorum sizi

  8. ElfAna says:

    >Bir suredir fotograf makinana kavusmus durumdasin sanirim? Cok seker bir kiz bu !

  9. Demet says:

    >ben de o büzülmüş dudakları yerim🙂

  10. ZeyNes says:

    >Çocuklar tahmin edemeyeceğimiz kadar çabuk uyum sağlıyorlar Şulecim her duruma…Bilgoşun eteğine bayıldım:)

  11. sirâr says:

    >oh yaa Bilgoşun fotoğraflarına kavuştuk nihayet.Eli hamura değmemiş kız mı olurmuş,eferim ona🙂 bu arada şablon biraaz karanlık geldi bana,hayırlı olsun yine de.sevgilerimizle,öperiz bal yanaklardan!.

  12. Başak says:

    >Bütün fotolar çok tatlı.Ama en çok otururken hamuru teğet geçtiğini sevdim.Bilgenin sofraya yaptığı sanat şaheserini Ada duvarlara yapıyo.İlginç bir şekilde silmeye kıyamıyorum ben de:))

  13. Mlke-Btkn says:

    >Ne oldu be ya pek bi kararmış gördüm sizi :)):)nabersiniz özlemişim bayıldım fotolara çok fotojenik bu kız he😉

  14. >Ben yorum bıraktım diye hatırlıyorum ama sanalistanın azizliğine uğradık sanırım. Etkinliklere ve yeni şablonunuza bayıldım. Öpüyorum çok. ohhh ya ekle böyle bol bol şekerciğin fotoğraflarını da gözümüz gönlümüz açılsın

  15. >ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN; SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ…1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ… HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM… DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur…

  16. tatesal says:

    >Merhabalar canım!!!!Geçmişolsun dileğine teşekkür ederim….Bilgenin hamur çalışmaları harika ama sonradan masayı çizmesi olmasa…Çok tatlı maşallah….Bacağınızdaki sorunu anlayamadım ama ben amaliyatımı Erzincan Devlet Hastanesinde oldum….Doktorum Kalp Damar Cerrahı Ali Aycan KAVALA ve İzmir 9Eylül Ünv.sinden gelmiş.Daha geleli 2 ay oldu ve 1 aydır gidip geliyordum….Sanada tavsiye ederim eğer damarla ilgili ise sorunun mutlaka görün….Aynı ilde olmamaıza çok sevindim sankieviniz toki lerde gibi veya ben resimlerden öyle algıladım…Birgün blog buluşması yaparsak mutlaka sanada haber veririm…Zaten burada 3-4 kişiyiz…Ben ptt de çalışıyorum…Başmüdürlük huzur evinin yanı….Aslanlı mahalleseinde oturuyorum….Sevgiler canım Bilgeyi öperim….

Leave a Reply

