>Bebeğime ne aldım ne alsam/Tuvalet eğitimi 4

>Ben çalışmaya alışmaya çalışırken,bir gece baktık ki minik prensesim ateşler içinde.Yüreğimiz pır pır etti,elimiz ayağımıza dolandı biraz.Çok şükür ateş uzun sürmedi,boğazı iltihaplanmış.Antibiyotik kullanıyoruz.Öksürüğe çevirdi ama fena.Boğaz balgamlı,burun foşur foşur.Takviye olarak zencefilli tarçınlı ıhlamur vermeye çalışıyorum,gördüğü her yemekte doydum diye kaçmasına rağmen.
Hani Kahpe Bizans’ta asıl anne sonradan süt anne olan “o daha çok küçük,ona yapma bana yap”gibisinden şeyler söylüyordu ya,insan aman yavrum hasta olmasın ben olayım diyor.
Aman Allah dermansız dert vermesin,üşütme filan geçer Allah’ın izniyle.
…..
Sevibebe lazımlık:
Hediyesi 8.90 tl.Bunca zamandır neden bir tane edinmemişiz hayret.Büyük rahatlık,Bilgoş da çok sevdi,kendisi gidiyor,bana demme -gelme diye bağırıyor😀
Tuvalet eğitimine başlayacak olanlar , lazımlıkla başlayın , benim gibi tersten gitmeyin :d

Chicco klozet adaptörü:
Bizde dandirik bir adatör vardı.Çocukcağızımın kıymetli poposunu acıtıyordu uzun oturunca.
Bunu getirttik.Hediyesi 40 tl,oldukça rahat,yumuşak,yengenin evine gitti,orda kullanıyor.

Sevibebe alıştırma külodu:
Eksik kalmasın diye aldım sanırım,hediyesi 9,90.Bu da başta alınması gerekenlerden.Bir kez dışarı çıkrken giydirebildim kandırıp,çünkü arabada çişim geldi diyor bazen,koşturarak eve geliyoruz.Gece kullanabilirsin diyen arkadaşlarım oldu biraz da o yüzden aldım ama sevgili eşim,bu terletir çocuğu yorumuyla noktayı koydu.

This entry was posted in bebek ürün, günlük, tuvalet eğitimi. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Bebeğime ne aldım ne alsam/Tuvalet eğitimi 4

  1. füsfüs says:

    >çok geçmiş olsun canım, ondan sesiniz çıkmıyordu demekbigoşko da tuvalet zımbırtılarını güle güle kullansın:)

  2. ZeyNes says:

    >Şulecim birsürü lüzumsuz lazımlık, adaptör falan denedikten sonra Banu'nun tavsiyesiyle potette adaptör aldık, heryere de taşıyabiliyorsun,muhteşem birşey.Aklında bulunsun.Güzel gözlü kızıma çok geçmiş olsun.İyi haberlerinizi yazarsın inşallah en kısa zamanda…

  3. elif ada says:

    >Şuleciğim, çok geçmiş olsun. Ada da hastaydı. Hem de aynı belirtilerle. Keşke hiç hastalanmasalar… Güle güle kullanın lazımlığınızı. Güzel Bilge de hemen iyileşsin.

  4. >Canım geçmiş olsun,gerçekten de keşke onların yerine biz hastalansak..Bende yiğit hasta olduğu zamanlarda hep böyle düşünürüm.Umarım bilgeciğim en kısa zamanda iyileşir..Cicilerini de güle güle kullansın..

  5. ElfAna says:

    >Bir an once iyilessin minik Bilge. Ben lazimliga hic bulasmayip da adaptorle alistirip bir daha olsa yine aynisini yapardim diyenlerdenim:)

  6. Mlke-Btkn says:

    >Maşallah bayağı olaya adapte olup direk dalış yapmışsınız, adaptör, lazımlık, külot filan derkene :):):)geçmiş olsunn kuzuma yavvv ne olduki böylee kıyamam😦

  7. GüCüBe says:

    >Geçmiş olsun.Biz de direk lazımlık adaptörü ile başladık, lazımlık da aldık ama ona hep bebeğini oturttu begüm :)Bu arada takip listen den adresimizi http://gunescuneyt.blogspot.com olarak değiştirmen gerekiyor.Sevgiler.

  8. >geçmiş olsun fıstığa,çocukların bazen damarı tutuyor,lazımlığı benimsemiyor,ben salonun ortasına getirdiğimi bilirim sırf alışsın diye :)))birde klozete konan ördekli bişey almıştık onada oturmamıştı birgün arkadaşın çocuğuna verdim alışma aşamasında kullansın diye verditmedi):) o günden beri kıymetli oldu oturmaya başlamıştı hehe:)şuan 6 yaşında arada bazen ördekliyi çıkar anne onla yapıcam der sanırım kontrol ediyor verdimmi vermedimmi başkasına diye:))))

  9. suinci says:

    >bilgeeee hastalıklar gitsinde geri gelmesin emi…lazımlık için aynı fikirdeyim adaptörü biz hiç sevemedik…

  10. Emine says:

    >Çok geçmiş olsun Bilgoşuma.Çabucak atlatsın inş.Bizde lazımlıktayız adaptörden korkuyor Gülce ,oturmak istemiyor.öperim.

  11. >Çok çok geçmişler olsun.. Biz lazımlığı kullanamıyoruz..Hep klozet..Bu arada hep kandırıyor Odil. çiş diyor gidiyoruz oyun oynuyor:( Günlerimiz banyoda geçiyor…

  12. >Umarım Bilge'm daha iyidir şu sıralar. Çok geçmiş olsun. Çocuklar hasta olduğu zaman ( Çınar veya başka çocuk farketmiyor ) içimde yangınlar var gibi içim acıyor. Tuvalet nevalelerini güle güle kullanın bu arada.. Öpüyorum çok..

  13. >@füs,sağol canikom.@nes,onu görmüştüm evet,poşet olayı aklıma yatmamıştı,aklımda olsun ok.sağol cnm@umur,sağolasın cnm@filiz,tnx@elfana,adaptör kolay evet,ama lazımlıgı cok sevdi bizimki:D@melike,valla büyük ihtimal terden üsüttü,bir ihtimal cocuklar soguk su vermş olablr,sağolasın cnm@güneş,değiştrdim cnm@meraklıbeti,çok tatlıymış:Dbilge de bi bakıyorum alıp salona getiryo:D@filiz-suinci-,amiiiiiiiiiin :D@emine,biz de öperiz efenim@fatma,biz de çook sabahladık muyyoda :D@xeno,sağol hayatım daha iyi,var ol

Leave a Reply

