>2’ye 2 var

>

2 yaşımıza 2 ay kaldı hayırlısıyla.
Rahatsızlığı hafiflemekle beraber devam ediyor kızcağızımın,terleme hat safhada,öksürük ve genizde de birşeyler var,yarın bir kontrole götürsek iyi olacak.
Sürprizleriyle güldürüyor bizi.Birden bire yeni birşey söylüyor bazen.Geçen gün anlattığım bana”efelim” demesi gibi,bugün de yengesiyleyken TVde yunusları görmüş sanırım zıplarken”maşalla,maşalla” demiş😀
İyi geceler diyoruz kazayla bazen,”icecele“deyip ağlamaya başlıyor,zaten eskiden beri kitaplarında bile uyuyan hayvan görse dayanamaz:)
  Galerianne ye misafir oluyoruz bazen.
Yanyana sandalyede otururken laptopa gözüm takılsa,direk çimdikliyor valla,ve ilgiyi kendi üstüne çekiyor.Önce kızacaktım ciddi canım yandı ama haklı çocuk sınırlı zamanlarımızı bir de böyle harcamamalı.
Laptop demişken,Buzdevrinde Diegonun koşup kesilme sahnesi var,ona taktı bı sıra,önce onu ardından,dinazor yavrularının “mama” deyişlerini açtırıyor.
Hamuy yapıyoruz sıksık.
Caliou nun hikaye kitapları çıkmış,aldım 1 tane,yüzüne bile bakmadı desem yeridir.
Ona ver sakız çiğnesin,ha arada da çukaka istiyor tabi.
Renkler gündemimizde,konuşmalarımıza hep serpiştiriyoruz.Balık yemlerinden rengine göre seçiyor,trafik ışıklarında çımmıdı ve şeşili babasına bildiriyor.Oyun hamurlarının da renkleri öğrenmesine etkisi oldu,tununcu,baaş🙂
 Bir lapbook yapmak planım,coming soon inşallah:)
This entry was posted in 22 aylık bebek, 22.ay. Bookmark the permalink.

16 Responses to >2’ye 2 var

  1. meldi says:

    >Çımmıdıya bayıldım ne şirin bir telafuz. Bende kendisine maşalla maşalla diyorum🙂

  2. >ama ona benden kocman maşalla,maşalla:))))

  3. GüCüBe says:

    >Caliou'yu tv de begüm de seyrediyor ama kitabıyla ilgilenmiyor.İyi geceler diyince neden ağlıyor ?

  4. Deniz says:

    >yunuslara maşallah demesine bayıldım:)BUz devrini ne zaman seyretti ilk?Biz de seyrettirebilir miyiz? 19 aylık bir cüceye?

  5. füsfüs says:

    >çok az kaldı 2 ye yaww, maşallah bilgoşuma da

  6. Emine says:

    >Nice aylara ,yaşlara inş.çımmıdıya bayıldım maşalla maşalla Bilgoşuma

  7. >Renkleri söyleyişi çok tatlı ya:))niye ağlıyor iyi geceler deyince bende merak ettim.çok öpüyorum canım.

  8. Özden says:

    >Çabuk büyüyorlar…Kocaman, güzellergüzeli bir hanım oldu Bilge…PS:Lapbook'u bekliyorum heyecanla…

  9. Anonymous says:

    >uyuyacağız diye😀

  10. elif ada says:

    >Bilgecigim, asil sana masalla masalla. Sen nasil tatli olmussun boyle

  11. asyaselda says:

    >Tatlı hatun:)aldım bugün güzel hediyelerinizi:)çok çok çok sevindirdin bizi:)beni:)okuldakilerde bayıldı kitap ve oyuncağa:)hatta bu tarz şeylere meraklı bir hoca hanım:)ne olur bugün inceleyebilirmiyim dedi çok güzel:)tamam dedim bu yüzden yarın paylaşacağım sevincimizi.canım telefon numarası aradı gözlerim paket üstünde ama bulamadımteşekkür etmek isterdim:)sevgiler

  12. >@melek,teşk cnm ,çımmıdı bn de cok seviyorum değişmez uzun süre inş.@egenin annesi,teşekkürler:d@güneş,valla uyuyacak diye bizden ayrılca diye sanırım.cayuyu tvde de pek sevmiyor@deniz,valla bilge 1-2 aydır şrek başta olmak üzere izliyor ama 2 yasından önce önerilmiyor biliyosun,ama dogdugundan beri babyfirst açıktı bizde cogu zaman.

  13. >@füs,hakkaten az kaldı,senin cubuklu kurabiyelerden yapcam bu kez :D@emine,sağol hayatım@filiz,bkz.@güneş😀 yiğidimin takvimine bayıldım.maşallah@özden,ben de bekliyorum cnm :D@umur,valla senin pmbiş yanaklı kokoşun kadar olamasak da😀 @selda,cnm bilge hasta olmasaydı el yapımı bir karti hazırlyacaktık ama olmadı,dandik ambalajım için sorry,şık bişey bulamadım ki:(

  14. >Bilge ye 'maşalla'.. Nasıl tatlanıp ballanmış fıstık..Resime bayıldım okey yapıyor yahu..Canım hediyeleri beğenmenize çok sevindim..Mail attım, bir ara bakarsın..Seni ve Bilge'yi öpüyorum..Sevgiler..

  15. Demet says:

    >okuyamamışım şulecim ben bunu"maşalla" bidde hanıma çok tatlı gözüküyor kuzucuk benim yaptıgım lapbooklar birkaç incelemeden sonra elinde kaldı denizin :)ama olsun ben de farklısını beklemiyordum değiyor sonuçta..çok öptüm sevgiler🙂

  16. NiLaY says:

    >biz de heyecanla 2. yaşımızı bekliyoruz…hepsinin uzun ve sağlıklı ömürleri olsun :))

Leave a Reply

