>mıncırık

>

Öncelikle geç kalan teşekkürümüz.Sevgili Fatma,Odilciğimizin güzel annesi,ne kadar incesin,ne kadar zevklisin.Önce paketi cezbetti beni,sonra içinden çıkan o güzel kart.Üzerinde Odişin el izi var,ne kadar anlamlı.Odişin boyamalarını kalp şeklinde kesmiş karta yapıştırmış.Çok güzel çok.Güzel bir hırka,tatlı bir ayıcık,hatta toka bile düşünmüş,Bilge onların üzerindeki kuşların hatrına toka takmaya başladı.Dostluğun için sonsuz teşekkürler.
Bu Mıncırdamanın mimarı Özden‘e de çok teşekkürler,tekrarını bekleriz:D
…..
Kızkardeşim buradaydı,meşguldüm:D
…..
Ona poğaça yaptık Biddeyle-Bıgga yerine Bidde diyor artık:) -,yurtta yesinler diye.
Bir de ıslak kek yaptım ki akıllara zarar.Of of of…
Tarif şuradan,ben sos miktarını artırdım,yuvarlak borcamda yaptım,sosu döküp dilimleyince bir çekti,sizlere neskafe ya da çayla ikram etmek isterdim:)Gerçi bende kenarları kaldı,ama en ıslak yerleri de onlar zaten.
…..
Bilgoş tabak boyadı sabah,tabi 2 sn.
Sonra da bana şirinlik yapıp poz verdi😀
……
Bekleyen 3 mim-sobe- var.aklımda efenim unutmadım.
This entry was posted in 22 aylık bebek, 22.ay, 22.ay etkinlik, foto, mutfak. Bookmark the permalink.

15 Responses to >mıncırık

  1. Demet says:

    >ıslak kek dedin canım çekti şimdi hemen yapacağım :Pçok tatlı hediyeleri bilgecik de çok mutlu olmuş öpüyorum ikinizi de

  2. zeynep says:

    >nerde akıllara zarar kekin tarifi?

  3. >Kuzucuğum güle güle oynasın, güle güle giysin.. Kız olsun çamurdan olsun. Eline de ne kadar yakışıyor canımın hamur ve yumurta fırçası. yerim ben onu.Bu arada sen beni beğenmiyormusun?? neden postlarına yorumlarımı yayımlamıyorsun???? Öpüyorum çok

  4. >@demet,biz de sizi öpüyoruz canım,blogunu üzülerek okuyorum bu ara,şu com işi olur da okumaya devam ederiz inşallah.@zeynep,tarif linkini ekledim:Dsenin mantının yanından geçemez ama :D@xeno,canım ne demek ya,zaten oto yayınlanıyo yorumlar,demek sen yollarken sorun oluşuyor,uyarı yazısı çıkar aslında,acele mi çıkıyorsun acaba,üzüldüm şimdi,çınaişkonun arabası süper bu arada,vali de olur cumhurbaşkanı da çok bilmiş oğlum benim,meesi de der millete😀

  5. suinci says:

    >şu yumurta sürme işini kızlara devrettiğimiz çok iyi oldu😀

  6. elif ada says:

    >Ne kadar tatlı sarılmıs ayısına. Bilge cok tatlı bir kucukhanim oldu. Nasıl guzel surmus yumurtaları. Anasına bak kızını al iste. Senin gibi becerikli Sulecigim.

  7. >Canım,hediyelerinizi güle güle kullanın..Islak keki bende çok severim,bilgoşumunda ne güzel yardım etmiş annesine..ellerinize sağlık..

  8. GüCüBe says:

    >Güle güle kullanın hediyelerinizi pek hamarak Annesi'de kızı da maşallah :=))

  9. Anne Kaz says:

    >Allah keyfinizi bozmasın :))

  10. Emine says:

    >Hediyeleriniz çok güzel.Güle güle oynasın,giysin Bilgecik.Kızımız pek hamarat maşallah,elinede ne yakışmış yerim ben o elleri.

  11. >Canım hediyeleri beğenmenize çok çok sevindim..Resmi görünce çok mutlu oldum..Güle güle kullansın tatlı Bilgeciğim..Çok daha güzellerini hakediyorsunuz..Çok hamarat Bidde maaşallah, ev işlerin yarı yarıya inecek Şuleciğim..Sakız çiğniyor galiba değilmi, çok şirin çıkmış yahu..Isırmak istedim bir an..Sevgilerimi yolluyorum..Seni ve Bilge'yi çok öpüyorum..

  12. nohut oda says:

    >ne güzel gülmüş maşallah ona..pek de hamarat 10 parmakda 10 marifet..

  13. sirâr says:

    >Şulecim mimimi unuttun mu? Bu arada kek harika olmuş eline sağlık :)) BİLGOŞU ÖPÜYORUZZZ

  14. ZeyNes says:

    >Sosunda çiğ yumurta olmayan bir ıslak kek,yaşasınnnnn🙂

Leave a Reply

